داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

انتشار پنجمین پادکست از سری اول پادکست های جشنواره وب و موبایل ایران

پنجمین قسمت از سری اول ویدیوکست های جشنواره وب و موبایل ایران، با حضور آیدین بهرمان و سینا جناب و با موضوع «چطور طراح محصول شویم؟» منتشر شد.

در پنجمین پادکست جشنواره وب و موبایل ایران، شایان شلیله و میلاد احرامپوش به سراغ آیدین بهرمان طراح محصول ارشد در دکتر‌دکتر و سینا جناب طراح محصول ارشد زرینو  رفتند تا در خصوص مسیر طراح محصول شدن و آشنایی با مهارت های سخت و نرم مورد نیاز یک طراح محصول گفتگو کنند.

از سینا و آیدین در این پادکست پرسیدیم که چطور میشه وارد دنیا طراحی محصول شدند، از چه کتاب ها و دوره هایی برای آموزش استفاده کردند و چه توانایی هایی را در خودشون توسعه دادند. اگر به طراحی محصول علاقه دارید ، تجربه سینا و آیدین می‌تونه به شما کمک کند.

آیدین بهرمان متولد ۱۳۷۰ از تهران است و در رشته نرم افزار تحصیل کرده. از سن ۱۵ سالگی با حوزه وب و کامپیوتر آشنا شده و طراحی گرافیک و طراحی وب‌سایت‌ها رو با فلش شروع کرده. آیدین تا سال ۱۳۹۱ در شرکت‌های مختلف به عنوان طراح بوده و از سال ۹۱ تصمیم گرفته است که وارد دنیای استارتاپی شود و اولین کسب و کار خود را به عنوان کادوچی راه اندازی کرد. آیدین پس از ۳ سال تجربه موفق در کادوچی به سربازی رفته و در نهایت کادوچی تعطیل شده و سپس تصمیم گرفته با تجربه‌ای که از کار روی محصول استارت‌آپی خود داشته وارد حوزه طراحی محصول شود. آیدین حالا ۵ سال است که به عنوان طراح محصول در شرکت‌های مختلف در حوزه‌های مختلف مشغول به کار است و تجربه کار کردن در تیم‌های کوچک و بزرگ را دارد.

سینا جناب متولد سال ۱۳۷۳ در تهران است و از سال ۱۳۹۳ با شرکت در استارتاپ‌ ویکندها با این حوزه آشنا شد. سینا بعد از موقعیت‌های شغلی مدیریت پروژه و مدیریت محصول، به طراحی محصول علاقه‌مند شد و در شرکت‌هایی مثل اسنپ مارکت، دیوار و زرینو مشغول به کار شد. سینا سابقه‌ حضور در تیم‌های کوچک با تنها ۱ طراح و همچنین تیم‌های بزرگ با بیش از ۲۰ طراح را دارد و در تجربه‌ی اخیرش مسئولیت تشکیل و مدیریت تیم طراحی بر عهده‌ او بوده است.

پنجمین  پادکست جشنواره وب و موبایل ایران با حمایت مالی لست‌سکند تولید شده است. لست‌سکند، یک پلتفرم تخصصی مقایسه قیمت و خرید تورهای مسافرتی خارجی و داخلی است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خودش را شروع کرده است. در سایت لست‌سکند، به‌راحتی می‌توانید تورهای مسافرتی مختلف را از نظر قیمت و خدمات با هم مقایسه کنید و مناسب‌ترین تور را به صورت آنلاین یا تلفنی بخرید.

 

اطلاعات بیشتر در مورد دیگر پادکست های جشنواره وب و موبایل ایران

پادکست اول

پادکست دوم

پادکست سوم

پادکست چهارم

 

از طریق کانال های رسمی جشنواره وب و موبایل ایران میتوانید این پادکست ها را ببینید و بشنوید.

آپارات : https://www.aparat.com/iwmf

یوتیوب: https://www.youtube.com/@iranwebandmobile

شنوتو: https://shenoto.com/channel/podcast/iwmf

کست‌باکس: https://castbox.fm/channel/id5800048

اپل پادکست: https://podcasts.apple.com/us/podcast

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰