داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

انتشار اولین قسمت ویدئوکست جشنواره وب و موبایل ایران

اولین قسمت از ویدیوکست جشنواره وب و موبایل ایران، با هدف انتقال تجربه منتشر می‌شود.

همانطور که می‌دانید امسال از داوری و ثبت‌نام سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها خبری نیست. شایان شلیله با تاکید بر اینکه امسال جشنواره وب و موبایل ایران برنامه‌ای متفاوت را در نظر گفته افزود: «امسال از داوری و ثبت‌نام سایت و تندیس خبری نیست، چون باور داریم تمام افرادی که کسب و کار خودشان را امسال مدیریت می‌کنند برنده‌اند و ما جایگاهی برای انتخاب برترین‌ها نداریم چون باور داریم هرکسی در این بازار در حال کارآفرینی و فعالیت است، برنده و شایسته تقدیر است..»

میلاد احرام‌پوش درباره‌ی نحوه‌ی برگزاری امسال جشنواره وب و موبایل ایران گفت: امسال قرار است که با رویکردی متفاوت، مهمترین هدف جشنواره که انتقال تجربه از نسلی به نسلی دیگر و کمک به توسعه فضای کسب و کارهای آنلاین است را پیش ببریم.
امسال تصمیم گرفتیم سری پادکست‌های ویدیویی با محتوای سبز در موضوعات مختلف مثل مدیریت محصول، مدیریت منابع انسانی، مدیریت بازاریابی و… داشته باشیم. وی افزود: «جشنواره وب و موبایل ایران ذاتا پویا است و به همین منظور با توجه به نیازهای فضای کسب و کارهای انلاین تغییر مسیر می‌دهد. امسال بیشتر از هر چیز به محتوای آموزشی و انتقال تجربه نیاز داریم. برای همین تمرکز جشنواره امسال به انتقال تجربه‌های تخصصی و حرفه‌ای برای نسل جدید است.»

 

شیوه برگزاری پادکست جشنواره وب و موبایل ایران به چه صورت است؟

مدل ویدئو کست جشنواره وب و موبایل هم مثل خود جشنواره ساده و خودمانی اجرا خواهد شد. در هر برنامه دو میزبان از جشنواره وب و موبایل ایران حضور دارند که به یک گپ و گفت با دو مهمان متخصص و با تجربه در حوزه هر قسمت، درباره مسیری که مهمانان طی کردند و انتقال تجربیاتشون میپردازند. این پادکست ها را شایان شلیله و میلاد احرامپوش بنیاگذاران جشنوراه وب و موبایل ایران میزبانی میکنند. ضمنا برنامه در ۱۰ قسمت درباره موضوعات مختلف و با حضور ۲۰ مهمان پخش خواهد شد.

 

در اولین قسمت پادکست جشنواره وب و موبایل ایران چه خواهیم دید؟

حسام اسعدی، مدیر محصول ارشد دکترتو و دانا ابراهیمی، مدیر محصول ارشد اسنپ دو نفر از آدم‌های موفق در زمینه مدیریت محصول که کمتر صحبت کردند یا شاید حتی اصلا اسم اون‌ها رو نشنیده باشید ولی تجربه‌های خوب و با ارزشی دارند و در حال حاضر در ۲ استارتاپ بزرگ ایران مشغول به کار هستند، به عنوان مهمانان اولین قسمت برنامه حضور خواهند داشت.
برنامه چهارشنبه ها در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه از اینستاگرام جشنواره وب و موبایل ایران (به آدرس www.instagram.com/iwmf.ir) به صورت رایگان پخش خواهد شد. و در ادامه در دیگر کانال های رسمی جشنواره وب و موبایل ایران به صورت رایگان در اختیار همه قرار خواهد گرفت.

 

که از طریق کانال های رسمی جشنواره وب و موبایل ایران میتوانید این پادکست ها را ببینید و بشنوید.

آپارات : https://www.aparat.com/iwmf

یوتیوب: https://www.youtube.com/@iranwebandmobile

شنوتو: https://shenoto.com/channel/podcast/iwmf

کست‌باکس: https://castbox.fm/channel/id5800048

تلگرام: https://t.me/iwmf_ir

 

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. همین امسال که ما تصمیم گرفتیم جشنواره وب شرکت کنیم منحل شد😂 دریا بریم خشک میشه

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰