داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

انتشار دومین قسمت ویدئوکست جشنواره وب و موبایل ایران

دومین قسمت از سری اول ویدیوکست های جشنواره وب و موبایل ایران، با هدف انتقال تجربه منتشر می‌شود.

در دومین قسمت از پادکست جشنواره وب و موبایل ایران، شایان نوبرانی مدیرآژانس تبلیغاتی ساده و هادی مرادی مدیر رسانه مارکتینگ دی‌ام‌بورد، به میزبانی شایان شلیله و میلاد احرامپوش در خصوص مسیر ورود به بازار تبلیغات و بازاریابی صبحت میکنند. این برنامه چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در تمام کانال های جشنواره وب و موبایل ایران منتشر خواهد شد و به صورت رایگان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

در این برنامه شایان نوبرانی و هادی مرادی به سوالات پاسخ خواهند داد که می‌تواند راهنمایی برای مسیر علاقه‌مندان به ورود به بازار تبلیغات و بازاریابی باشد، شایان و هادی از مسیر ورود خود به صنعت بازاریابی صحبت خواهند کرد و همچنین چالش‌ها و مواردی که می‌تواند در ورود و رشد مسیر شغلی افرادی که به این صنعت علاقه‌مند هستند صحبت کردند.

این برنامه با حمایت مالی  استارتاپ دکترتو که یکی از استارتاپ‌های شناخته شده و مطرح در حوزه نوبت دهی اینترنتی، مشاوره تلفنی و آنلاین پزشکان می‌باشد تولید شده است.

در اولین پادکست که هفته گذشته منتشر شد حسام اسعدی، مدیر محصول ارشد دکترتو و دانا ابراهیمی، مدیر محصول ارشد اسنپ در خصوص مسیر ورود به مدیریت محصول و چالش‌های یک مدیرمحصول در استارتاپ‌های ایرانی صحبت کردند. اولین پادکست با حمایت مالی تاپین، باجه پستی مجازی که سرویس‌های مربوط به زیرساخت لجستیک در اختیار فروشگاه های اینترنتی قرار میدهد تولید شده بود.

هدف از تولید این سری از ویدیوکست‌های جشنواره وب و موبایل ایران به گفته میلاد احرام‌پوش رویکردی متفاوت در خصوص انتقال تجربه از نسلی به نسلی دیگر و کمک به توسعه فضای کسب و کارهای آنلاین است. در همین خصوص شایان شلیله نیز باور دارد «جشنواره وب و موبایل ایران ذاتا پویا است و به همین منظور با توجه به نیازهای فضای کسب و کارهای انلاین تغییر مسیر می‌دهد».

 

که از طریق کانال های رسمی جشنواره وب و موبایل ایران میتوانید این پادکست ها را ببینید و بشنوید.

آپارات : https://www.aparat.com/iwmf

یوتیوب: https://www.youtube.com/@iranwebandmobile

شنوتو: https://shenoto.com/channel/podcast/iwmf

کست‌باکس: https://castbox.fm/channel/id5800048

اپل پادکست: https://podcasts.apple.com/us/podcast

تلگرام: https://t.me/iwmf_ir

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰