داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

تهرانچی: آینده کسب و کارهای اینترنتی در گروه تعامل همه مجموعه ها باهم است

به گزارش ستاد خبری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، پنل تخصصی انتقال تجربه اپلیکیشن باد صبا با حضور محمد علی تهرانچی بنیانگذار این نرم افزار و اپلیکیشن برگزار شد.

تهرانچی با اشاره به اینکه لحظه تاریخی درشرکت ما آمدن اندروید و قرارگرفتن باد صبا به عنوان محصول اصلی بود، اظهار کرد: تجربه سال های قبل از اندروید باعث شد تا باد صبا را به عنوان محصول اصلی معرفی کنیم و امروز از این تصمیمی که آن زمان گرفتیم خرسندیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین چالش های اکوسیستم ما منابع انسانی است، ابراز کرد: در این حوزه کار خوبی انجام ندادیم یکی از جاهایی که در اکو سیستم ایران نیروی انسانی خوبی تربیت کرده مشهد است، مشهدی ها یاد گرفتند که آموزش دهند حتی رایگان، حتی به این نکته رسیدیم که علاوه بر مسائل تخصصی موضوعات غیر تخصصی نیز باید آموزش آموزش دهیم.

بنیانگذار اپلیکیشن باد صبا افزود: در مشهد شرایط مناسبی را برای منابع انسانی فراهم کردند و حتی در جذب نیروهایی که داریم ۲۰ درصد رزنومه هایی که به مشهد ارسال می شود از تهران است.

تهرانچی با تاکید بر اینکه سال ۹۸ بزرگترین چالش های منابع انسانی برای ما رخ داد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این دیگر مشکلاتی که همه با آن مواجه بودند نیز کم و و بیش بر کار ما اثرگذار بود. مدل درآمدی باد صبا از زمانی که سه میلیون نفر مخاطب را رد کرد تبلیغ بود که امسال به ویژه در زمان قطع اینترنت تبلیغ ها صفر شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه شرایط بسیار سخت است و آینده روشنی پیش روی ما نیست، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در این شرایط با تغییر استراتژی ها مسیر بهتری را پیش رویمان باز کنیم. نگاه ما این است که آینده کسب و کارهای اینترنتی در گرو همکاری و تعامل مجموعه ها با یکدیگر است باید دست به دست هم دهیم و جمعی حرکت کنیم تابتوانیم در کنار هم رشد و توسعه پیدا کنیم.

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰