آخرین اپیزود پادکست جشنواره وب و موبایل ایران رو از دست نده

کست باکس

زمان و شیوه‌ی برگزاری مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران مشخص شد.

بعد از شیوع بیماری کرونا در سال گذشته، دبیرخانه‌ی جشنواره وب و موبایل ایران تصمیم گرفت تا تمامی فرآیندهای سیزدهمین جشنواره‌ی وب موبایل ایران به صورت مجازی برگزار گردد.

بعد از پایان ثبت‌نام وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها و حضور بیش از ۲۴۰۰ وب‌سایت و اپلیکیشن در این دوره‌ی از جشنواره، داوری در سه مرحله به صورت آنلاین آغاز و در نهایت نامزدهای هر گروه در سایت جشنواره اعلام شدند.

بنا بر تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و موبایل ایران، اختتامیه این دوره در تاریخ جمعه ۱ اسفند ۹۹ از ساعت ۹ شب الی ۱۱ شب به مدت ۲ ساعت به صورت زنده برگزار خواهد شد. ضمنا مشاهده آنلاین مراسم به صورت رایگان بوده و نیازی به ثبت‌نام و یا پرداخت هزینه جهت شرکت در اختتامیه نیست.

تمامی علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان و بدون ثبت‌نام مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

در این مراسم اختتامیه که به صورت آنلاین پخش خواهد شد، به اتفاقات و رویدادی مهمی که در سال ۹۹ رخ داده است، پرداخته خواهد شد. این مراسم با حضور مهمانان ویژه و شناخته شده‌ای از اکوسیستم استارتاپی ایران همراه خواهد بود.

پلتفرم‌هایی که این مراسم در آن‌ها به صورت زنده و رایگان پخش خواهند شد طی چند روز آینده معرفی می‌شوند.

امیدواریم که باز هم بتوانیم در دوره‌های بعد جشنواره وب و موبایل ایران، به مانند سال‌های قبل در سلامت کامل در کنار هم حضور داشته باشیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰