داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

گزارش برگزاری اولین کنفرانس خبری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران + تصویر

در نشست خبری جشنواره وب و موبایل ایران مطرح شد

جشنواره وب، امسال منتظر داوری میلیونی مردمی است / اپ‌ های موبایل از وب‌سایت‌ها پیشی گرفته‌اند

 

دبیر جشنواره وب و موبایل ایران از حضور میلیونی داوران مردمی خبر داد و گفت:‌رای گیری جشنواره وب و موبایل ایران توسط کاربران وب و اپ‌ها انجام می‌شود و امسال منتظر مشارکت میلیونی مردمی در این داوری هستیم.

به گزارش روابط عمومی جشنواره وب و موبایل ایران، نشست خبری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران پیش از ظهر امروز در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این نشست خبری که با حضور رضا الفت نسب سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی و دبیر جشنواره، میلاد احرام پوش، هم بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران و شایان شلیله، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تهران برگزار شد، شرایط شرکت در جشنواره یازدهم و برنامه‌های این جشنواره اعلام شد.

 

ثبت نام جشنواره وب آغاز شده است، کاندیداها ۱ بهمن معرفی می‌شوند

شایان شلیله، هم بنیان گذار و دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تهران در این نشست با اشاره به آغاز ثبت نام جشنواره وب و موبایل از یکم مهر ماه ۱۳۹۷، اظهار داشت: یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با حضور وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی آغاز شده است و تا آخر آبان ماه ادامه دارد.

شلیله افزود: جشنواره وب از نظر اجرا به سطح استاندارد نزدیک شده است و فرایندهای ثبت نام و رأی گیری همچون سال گذشته انجام می شود. داوری مردمی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها از ۵ آذر آغاز شده و داوری تخصصی نیز از ۱ آذر کلید می خورد.

دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تهران تصریح کرد: کاندیداها در ۱ بهمن معرفی می‌شوند و پس از آن شورای داوری برگزار می‌شود و سپس کاندیداهای نهایی در هر بخش، در معرض داوری نهایی قرار گرفته و برگزیدگان در مراسم اختتامیه در تاریخ ۲۵ بهمن و ۲۶ بهمن در کنفرانس سالانه وب و موبایل ایران معرفی می‌شوند.

شلیله از شرکت ۴۴۴ وب سایت در ۱۰ روز نخست ثبت نام خبر داد و گفت:‌ ۱۵۰ وب سایت جدید در جشنواره ثبت نام کرده‌اند و ۵۴ اپ جدید ios داریم. ثبت نام اپ های اندروید از طریق کافه بازار انجام می‌شود که هنوز آغاز نشده است.

 

دولت حامی معنوی جشنواره وب و موبایل ایران است

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی کشور در نشست خبری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به حمایت معنوی دولت از کسب و کارهای اینترنتی اشاره کرد و گفت:‌ این جشنواره توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود اما دولت و نهادهای عمومی به عنوان حامی معنوی جشنواره وب و موبایل ایران حضور دارند.

رضا الفت نسب افزود: وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، ستاد دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری، مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت بازرگانی، اتحادیه کشور کسب و کارهای اینترنتی، اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سازمان فناوری اطلاعات شهر تهران، اتاق اصناف تهران، اتاق بازرگانی و فرابورس از جمله حامیان معنوی این دوره از جشنواره هستند.

دبیر جشنواره وب و موبایل ایران خاطرنشان کرد:‌ امسال انتظار رأی میلیونی مردمی در جشنواره را داریم و این سطح از مشارکت در هیچ رویداد دیگری از این حوزه دیده نشده است که نشان از تثبیت جشنواره وب و موبایل ایران دارد.

 

اپلیکیشن‌های موبایل در جشنواره از وب‌سایت‌ها پیشی گرفتند

میلاد احرام پوش، هم بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران در نشست خبری جشنواره با اشاره به رشد چشمگیر اپلیکیشن های موبایل در ایران گفت:‌ سال ۹۲ نزدیک به ۲ میلیون گوشی هوشمند در کشور وجود داشت و اکنون این آمار از ۶۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۹۶ گذشته است. از این رو اپ‌های موبایل نیز با اقبال زیادی روبرو شده‌اند.

احرام پوش افزود: سال گذشته آمار اپ‌های شرکت کننده در جشنواره وب و موبایل ایران از وب‌سایت‌ها بیشتر شد و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز این آمار بیشتر باشد.

وی به حضور گسترده اپ های اندروید در جشنواره اشاره کرد و گفت:‌ اپ‌های اندروید از فراوانی زیادی در سال گذشته برخوردار بودند و در حوزه ios نیز شاهد حضور اپ های خوبی بودیم و امیدواریم امسال نیز در مهم‌ترین رویداد وب و موبایل ایران، شاهد حضور اپ های جدید و پر مخاطبی باشیم تا برگزیدگان از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

فرهنگسرای فناوری اطلاعات به دنبال ایفای نقش شتابدهنده است.

پوریا سیم چی، مدیر فرهنگسرای فناوری اطلاعات نیز در این نشست گفت: این فرهنگسرا امسال میزبان نشست خبری جشنواره وب و موبایل ایران است و این میزبانی را در راستای هدف خود برای فرهنگ سازی در حوزه فناوری اطلاعات انجام می دهد.

وی افزود: این فرهنگسرا توسعه و گسترش فناوری اطلاعات را در سراسر شهر تهران به عهده دارد و در این راستا دوره های تخصصی و عمومی را در سطح شهر تهران حمایت می کند.

سیم چی تصریح کرد:‌ از سوی دیگر ما به نوعی خود را شتابدهنده می‌دانیم و امکانات و فعالیت‌های فرهنگسرا در اختیار کسب و کارها و استارت آپ هایی است که قصد فعالیت در این حوزه را دارند.

مدیر فرهنگسرای فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: پذیرای طرح های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات هستیم و این رویکرد براساس تأکیدات رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰