داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

کمک ۴۳ میلیون تومانی حامیان و شرکت کنندگان در جشنواره وب و موبایل برای تجهیز مدارش شیرآباد

به گزارش ستاد خبری جشنواره وب و موبایل ایران، میلاد احرام پوش در دومین روز از برگزاری جشنواره با اشاره به اینکه دو هزار ۸۰۰ اپلیکیشن و دو هزار و ۴۰۰ سایت و در مجموع بیش از ۵ هزار اثر در یازدهمین جشنواره ثبت شده است، اظهار کرد: این جشنواره بزرگترین عرصه رقابت بین وب سایت ها و اپلیکیشن های فارسی است.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد اپلیکیشن ها بر روی پلت فرم اندروید و عمده بازار در دست این پلت فرم است و این در حالی ست که باید فراموش نکنیم یوزرهای آی او اس یوزرهای پول سازی هستند و می توانند شما را برای سایرین تبلیغ کنند و نباید نادیده گرفته شوند.

بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران با اشاره به اینکه امسال در جشنواره شاهد بودیم تعداد اپلیکیشن ها از سایت ها بیشتر شده است، گفت: دلیل این پیشرفت افزایش سرعت اینترنت و تعداد تلفن های همراه هوشمند است که ظرفیت بالایی را برای کار در این عرصه فراهم کرده است.

احرام پوش افزود: رقابت بین گروه ها نزدیک است و امتیازها فاصه زیادی با هم ندارند و کاندیدا شدن کسب و کارها نیز کمک زیادی به دیده شدنشان می کند.

وی با بیان اینکه رویکرد امسال جشنواره حمایت از کسب و کارها در شهرستان است، ابراز کرد: از امسال بخش جدیدی به جشنواره اضافه شد و آن هم حمایت از کسانی است که نیاز به آموزش دارند و در نخستین قدم۴۳ میلیون تومان برای مدارس شیرآباد در سیستان و بلوچستان جمع کردیم که با آن شش مدرسه تجهیز خواهد شد و شروع خوبی برای این حرکت خواهد بود و با همکاری جمعی پروژه های بیشتری تا جشنواره بعدی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰