داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

مسابقه تصویر سازی و کاریکاتور یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می‌شود

با موضوع «آگاهی دیجیتال و با مشارکت مرکز طراحی اسپیرال،

مسابقه تصویر سازی و کاریکاتور یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می‌شود

 

دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران با همکاری مرکز طراحی اسپیرال، مسابقه تصویرسازی و کاریکاتور با موضوع «آگاهی دیجیتال» را همزمان با یازدهمین جشنواره وب و موبایل برگزار می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی جشنواره وب و موبایل، همزمان با برگزاری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، رویداد جانبی مسابقه تصویرسازی و کاریکاتور نیز همانند سال گذشته برگزار می‌شود.

 

مرکز طراحی اسپیرال امسال با همکاری جشنواره وب و موبایل و همراهی گالی علیها، در بخش جنبی،‌ فراخوان مسابقه تصویرسازی و کاریکاتور با موضوع  «آگاهی دیجیتال» را اعلام کرده است تا طراحان گرافیک و تصویرگران ضمن آشنایی بیشتر با اکوسیستم وب و موبایل ایران، آثار خود را در زمینه‌های مرتبط فرهنگی اجتماعی ارائه کنند.

 

آثار برگزیده به شکل نمایشگاه جانبی در لابی اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران و پس از برگزاری رویداد اختتامیه، در گالری علیها به نمایش گذاشته شده و  همچنین در قالب کتابی توسط دبیرخانه جشنواره منتشر می‌شوند.

 

محورهای اصلی فراخوان مسابقه تصویرسازی و کاریکاتور «آگاهی دیجیتال» عبارتند از: دسترسی سریع به دانش و اطلاعات در اینترنت، اشتراک تجربه‌های ناب در شبکه‌های اجتماعی، غیر متمرکز سازی در خبر، هنر و اقتصاد،‌ آسیب‌های انتشار دانش سطحی یا اطلاعات نادرست،‌ سواد رسانه‌ای در زندگی دیجیتال و آثار ارسالی باید تا تاریخ ۱۰ بهمن  از طریق فرم شرکت در مسابقه ارسال شوند و برندگان در ۲۶ بهمن ها در اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران معرفی می‌شوند.

 

براساس اطلاعات ارائه شده از سوری مرکز طراحی اسپیرال،‌هیأت داوران این دوره از مسابقه تصویرسازی و کاریکاتور را کامبیز درم‌بخش، جمال رحمتی، بزرگمهر حسین‌پور، فرشید پارسی‌کیا و حامد بیدی تشکیل می‌دهند و برای نفرات اول تا سوم جوائز نفیسی در نظر گرفته شده است.

 

سال گذشته نیز با همکاری مرکز طراحی اسپیرال، مسابقه طراحی کاریکاتور و تصویرسازی با موضوع «زندگی دیجیتال» در حاشیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد که نتایج آن در اختتامیه جشنواره اعلام شد.

 

 

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰