داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

روبیکا زمینه ورود استارتاپ ها به صداوسیما را باز کرده است

به گزارش ستادخبری جشنواره وب و موبایل ایران، شایان شلیله در روز دوم یازدهمین همایش وب و موبایل با اشاره به اینکه ما دنبال معافیت مالیاتی نیستیم بیان کرد: ما می خواهیم اداره مالیات هزینه های ما را با مدل ۷۰ سال پیش بررسی نکند.
وی با اشاره به برخی از مشکلات در ارتباط با برخی نهادها و سازمان ها افزود: جشنواره وارد دهه دوم خود شده است و امسال تلاش کردیم که جشنواره را بازتعریف کردیم و زمینه ای را فراهم کنیم که شرکت های کوچک نیز بتوانند خود را معرفی و عرضه کنند.
بنیانگذار جشنواره وب و موبایل در خصوص روبیکا اضافه کرد: ما هیچ سالی با همه روش هایی که وجود داشت به رای یک میلیونی نرسیده بودیم. روبیکا به دید کسب و کار نگاه کنیم اتفاق بدی نبوده است.
وی تصریح کرد: خوب یا بد رسانه ملی صداوسیما است و با روبیکا زمینه ورود استارتاپ ها به صداوسیما باز شده و واقعا ۲۴-۲۵ میلیون کاربر دارد.
شلیله با اشاره به اینکه در انتقال دانش و کار تیمی فاصله زیادی با غرب داریم افزود: به همین دلیل است که شتاب دهنده های ما موفق نبودند.
وی با اشاره به اینکه اگر می خواهید فرهنگ سازی کنید باید از خودتان شروع کنید خاطرنشان کرد: در جشنواره وب ۴ نفر از افراد کلیدی خانم بودند.
بنیانگذار جشنواره وب و موبایل با بیان اینکه بزرگترین اشتباهش راه اندازی این جشنواره بوده است اضافه کرد: اینکه جشنواره وب و موبایل یکی شد به این دلیل بود که جشنواره زنده بماند.
وی اشتباه دیگر خود را عدم «نه» گفتن دانست و یادآور شد: پول زیاد و بی حساب استارتاپ را خراب می کند. هیچ وقت زیربار کم سواد و کم تجربه نروید. با کسانی کار کردم که دانش ایشان در حوزه خاص چند برابر من بود ولی نترسیدم از ایشان سوال کنم.
شلیله با اشاره به اینکه واقع بین بوده و باید از انتخابات احساسی پرهیز کرد افزود: ما استارتاپ ها آمده ایم که بمانیم و این سخن را باید به مسؤولان بگوییم؛ ما آمده ایم که بسازیم و عده ای نیز در کنار ما فعالیت می کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰