داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

رضا الفت نسب،دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران از جشنواره یازدهم می‌گوید

امیدواره یازدهم وب و موبایل ایران
به اذعان بسیاری از فعالین اکوسیستم آنلاین ایران، جشنواره یازدهم وب و موبایل یکی از بهتریین رویدادهای سال جاری در این حوزه بود. بررسی ها نشان می دهد نقطه عطف این ماجرا که از قضا در ابتدای مراسم اختتامیه خود را به خوبی نشان داد، تقدیر از معلم و شاگرد دبستانی مدرسه شیرآباد زاهدان بود. دانش آموزی که به واسطه امید خود به پیشرفت در این رویداد دیده شد و حاضرین را تکان اساسی داد.
حاضرین که در روزها و ماه های گذشته دائما حرف های ناامیدانه از وضعیت استارتاپ ها و…. می شنیدند به یکباره حرف های امید بخشی از زبان یک نونهال شنیدند.
مگر می شود در میان کوهی از مشکلات و کمبودها باشی و از امید بگویی و دائم زمزمه کنی که من می خواهم بهترین شوم و من میتوانم بهترین شوم
به قول نظامی گنجوی
به هنگام سختی مشو نا امید
که ابر سیه بارد آب سفید
اتفاق دیگری که باز هم امید دیگری به اکوسیستم خسته استارتاپی ایران داد، حضور معاون فضای مجازی دادستان کل کشور در این رویداد بود. دکتر جاویدنیا به طور سرزده در این رویداد حضور پیدا کرد و نزدیک به ۷ ساعت از نمایشگاه استارتاپ ها بازدید کرد.
این بازدید ۷ ساعته و شنیدن درد دل های جامعه کارآفرین جوان ایرانی و در نهایت صحبت های ایشان در مراسم اختتامیه نوید روزهای خوب برای کسب و کارهای آنلاین می داد. تا به قبل از این اتفاق همیشه نگران مواضع دادستانی درباره این جشنواره و برگزیدگان آن بودیم که به یکباره همه چیز تغییر کرد و امروز امیدوارتر از هر زمان در حال پیگیری امور هستیم.
حضور و سخنرانی موثر معاونت حقوقی پلیس فتا در مراسم اختتامیه خوشحالی ما را کامل تر کرد. انگار امسال همه آمده بودند که بگویند امید داشته باشید این روزها می گذرد
اصلا رسالت جشنواره همین است که حاکمیت را به کسب و کارهای آنلاین نزدیکتر کند و به آنها بگوید روی این جوونها اعتماد کنید. ده سال دیگر اقتصاد دست این سربازان جوان است.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰