داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

دولت در زمینه حمایت از کسب و کارهای اینترنتی صرفا شعار حمایت می دهد

به گزارش ستاد خبری جشنواره وب و موبایل ایران، محمد رهی موسس و بنیانگذار زودشور در تشریح نحوه شکل گیری اپلیکیشن زودشور گفت: ایده زودشور به واسطه مشکلی که خودمان در خانه داشتیم شکل گرفت و فروردین ۹۵ دست بکار شدیم و سایت را راه‌اندازی کردیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما دریافت مجوزهای لازم برای انجام این کار بود ادامه داد: اولین چالش‌مان دریافت ای‌نماد بود چرا که هنوز چنین خدماتی برای آنها تعریف نشده بود و مجبور شدیم نزدیک‌ترین حالت را از ای‌نماد بگیریم که مرتبط می‌شد با کسب‌وکارهای فعالیت های گرمابه ها و سالن های سونا و ماساژ و کاهش وزن! و در حال حاضر هم در دسته بندی خدمات ارسال بار قرار داریم و هنوز هیچ سایت خشکشویی نتوانسته ای‌نماد مرتبط با خدمات خشکشویی دریافت کند چرا که چنین دسته بندی در این سایت وجود ندارد.

وی ادامه داد: زودشور با اینکه از جمله استارت آپ‌هایی است که برای پیشرفت قشر سنتی پا پیش گذاشته و مستقیما در بازار آنها دخالت نمی‌کند و نقش اهرم محرک را دارد، اما با این وجود همچنان با مخالفت شدید قشر سنتی روبرو شده و چندباری هم مورد تهدید قرار گرفته است.

مدیر زودشور با اشاره به اینکه دولت شعار حمایت از کسب و کارهای اینرنتی را می دهد ولی در عمل به هر دلیل اتفاقی نمی افتد، خاطرنشان کرد: زودشور صرفا یک سرویس دلیوری لباس نیست و قصد دارد یک تفکر جدید در این حوزه را راه‌اندازی کند. نیروهای آموزش دیده و پشتیبانی و فرایند آنلاین این کار که هم از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند و هم قصد دارد تا فرهنگ جدیدی از خشکشویی را در کشور جا بیندازد؛ فرهنگی که منجر به زیبایی شهروندان شهر می‌شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰