داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

حمایت از استارتاپ ها در عرصه تبلیغات شهری

به گزارش ستادخبری جشنواره وب و موبایل ایران، محمد فرجود در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل با اشاره به اینکه درباره شهر هوشمند صحبت زیادی می شود بیان کرد: در این حوزه استارتاپ ها و شرکت های دیگر تلاش های مختلفی داشته اند ولی در این زمینه تلاش کرده ایم که در شاخص های حوزه شهر هوشمند به استارتاپ ها هم توجه داشته باشیم.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران تعداد استارتاپ های ثبت شده و نیروهای شاغل در حوزه آی سی تی و… را از شاخص های شهر هوشمند دانست و گفت: در حوزه حمل و نقل سرانه کاربران که از حمل و نقل های اشتراکی استفاده می کنند یک شاخص مهم در شهر هوشمند است.
وی با بیان اینکه شهر را نمی توان به روش های قبلی اداره کرد خاطرنشان کرد: در شهرداری تهران به عنوان دبیر مجمع فاوای کلانشهرها به دنبال ارائه سرویس های بهتر به شهروندان هستیم و البته در این زمینه در ابتدای راه هستیم.
فرجود با اشاره به اینکه در حوزه استارتاپ ها اتفاقات خوبی افتاده است گفت: آماده سازی محل هایی برای استقرار مجموعه های فعال در عرصه نوآوری در دستور کار است و می خواهیم در این مراکز مشکلات حوزه شهری را ارائه کرده و از این مجموعه ها کمک بگیریم.
وی یادآور شد: کمک کردن به تبلیغات شهری شرکت های استارتاپ و دانش بنیان از اقدامات دیگری است که دنبال می کنیم.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با بیان اینکه نگاه ما این است که نوآوری شهری را به بطن شهرها بیاوریم افزود: در شهر چالش های مختلفی داریم و امیدواریم که با کمک شما زمینه برای ارائه محصولات نوآورانه مهیا شود.
انتهای پیام/

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰