داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

تشریح تغییرات در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل

به گزارش ستاد خبری جشنواره وب و موبایل ایران، هما راد در روز دوم یازدهمین جشنواره وب و موبایل اظهار کرد: یکی از تغییرات این جشنواره در کمیته ثبت آثار بود؛ در مرحله نخست افراد برای ورود به جشنواره وب و موبایل با مشکلاتی روبه رو بودند. در همین راستا یک سری از قوانین اصلاح شدند.

وی تغییر در نحوه ثبت اعتراضات، شفاف سازی در دلایل رد آثار، ثبت توضیحات داوران برای رد آثار، افزایش وب سایت های رد شده و… را از دیگر تغییرات دانست.

مدیر پروژه جشنواره وب و موبایل با بیان اینکه امسال برای نخستین بار و به صورت آزمایشی داوری اپلیکیشن ها را به داوری مرحله اول اضافه کردیم افزود: داوران امسال به اطلاعات بیشتری از شرکت کنندگان دست یافتند.

وی استفاده از افراد شناخته شده در شورای داوری، آنلاین شدن پروسه مرحله دوم داوری، ثبت یک میلیون رای مردمی و… را از دیگر تغییرات جشنواره یازدهم عنوان کرد و یادآور شد: حامیان معنوی جشنواره بسیار افزایش یافت؛ مرکز خلاق ریاست جمهوری از جمله حامیان این بخش بود و کسانی که اثر برتر داشته باشند بدون نیاز به پروسه اداری، از تسهیلات شرکت های خلاق استفاده کنند.

راد با بیان اینکه افراد داوطلب تیم جشنواره وب و موبایل نسبت به سال های گذشته افزایش یافت خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تغییراتی داشتیم و سعی کردیم جشنواره به بهترین شکل ممکن اجرا شود بازخوردهایی را داشتیم و قطعا از نقطه نظرات استفاده می کنیم و امیدواریم از نظر شما استفاده کرده و بهترین شکل جشنواره سال آینده نیز استفاده شود.

انتهای پیام/

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰