داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

اهدای ۷۵ تندیس در جشنواره وب و موبایل ایران

به گزارش ستاد خبری جشنواره وب و موبایل ایران، میلاد احرامپوش با بیان اینکه جشنواره وب و موبایل ایران هرساله برگزار می‌شود و بهترین اپلیکیشن و وب‌سایت‌های فارسی را معرفی می‌کند، اظهار کرد: امسال حدود ۵ هزار وب‌سایت و نرم افزار موبایل در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ اپلیکشین موبایل و بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ وب‌سایت جزو آثار ثبت شده در جشنواره بود که در مجموع در بین حدود ۷۰ گروه، به هر گروه تندیس‌های برترین‌ها اهداء خواهد شد.
بنیان‌گذار و دبیر جشنواره وب و موبایل ایران تصریح کرد: در هر گروه، پنج کاندیدا برای معرفی برترین‌ها هستند که در هر گروه، انتخاب‌های شورای داوران و انتخاب‌های مردمی تجلیل خواهند شد و مجموعا ۷۵ تندیس در اختتامیه این جشنواره اهداء می‌شود.
احرامپوش یادآور شد: حدود ۲۰ گروه در بخش موبایل و حدود ۵۵ گروه در بخش وب‌سایت‌ها داریم که اسامی آنها از طریق سایت جشنواره معرفی شده است.
وی عنوان کرد: براساس تجربه کاربری، محتوا، برنامه‌نویسی و … ، داوری‌های یازدهمین جشنواره وب و موبایل انجام گرفته و منتخبین اعلام شده است.
بنیان‌گذار و دبیر جشنواره وب و موبایل ایران تاکید کرد: فضای اکوسیستم استارتاپی ایران در سال‌های اخیر رشد زیادی کرده که امیدوار هستیم همچنان ادامه داشته باشد چراکه توسعه این کارها، زندگی انسان‌ها را تسهیل می‌کند و امیدوار هستیم امسال و سال‌های آینده، روند رو به رشدی در جشنواره داشته باشیم.

انتهای پیام/

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰