داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

ارتقای داوری‌ها در جشنواره وب و موبایل ایران

به گزارش ستاد خبری جشنواره وب و موبایل ایران، رضا الفت‌نسب با بیان اینکه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از یازدهم مهرماه آغاز شده و ثبت‌نام‌ها انجام گرفته است، اظهار کرد: حدود ۵ هزار وب‌سایت و اپلیکیشین به صورت رایگان در این جشنواره ثبت نام کردند و داوری‌ها انجام شده است.
وی ادامه داد: از دو ماه قبل رای‌گیری مردمی برای انتخاب برترین‌های جشنواره وب و موبایل آغاز شد تا مردم نیز در کنار داوری‌ها، آرای خود را ارسال کنند.
دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران عنوان کرد: اختتامیه جشنواره طی دو روز برگزار می‌شود که معرفی و اهدای تندیس منتخبین اپلیکیشن‌ها و سایت‌هایی که در جشنواره ثبت نام کردند، انجام خواهد شد.
الفت‌نسب به بالا رفتن کیفیت برگزاری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اشاره کرد و افزود: داوری جشنواره بهبود زیادی پیدا کرده و یک سری فرآیندها تسهیل شده است.
وی یادآور شد: در جشنواره امسال از کسب و کارها و استارتاپ‌هایی که تا الان فضای زیادی برای صحبت نداشتند ولی تجارب خوبی به دست آورده بودند، دعوت کردیم تا ارائه بحث داشته باشند؛ به ویژه کسب و کارهایی که خارج از تهران هستند و توانستند اشتغال‌زایی کنند.
دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران ابراز کرد: یک ایرادی که این روزها در کار استارتاپ‌ها شاهد هستیم، این است که فکر می‌کنند صرفا باید در تهران باشند و سرمایه‌گذار بگیرند، اما اگر بررسی کنند، می‌بینند برنامه‌هایی مثل دیجی کالا و اسنپ‌فود با دست خالی کارشان را آغاز کردند و امیدوار هستیم آنها تجارب خود را بگویند و اتفاق خوبی در این جشنواره رقم بخورد.

انتهای پیام/

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰