داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

اجرای طرح «جمع کل» در جشنواره وب و موبایل ایران

به گزارش ستاد خبری جشنواره وب و موبایل ایران، جواد یزدانی در حاشیه برگزاری اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اظهار کرد: شرکت ارتباط فردا، شرکت الکترونیکی است که در ایفامرس فعالیت دارد و بیشتر امور آن در حوزه مالی و بانکی و پرداخت بوده و بخشی از فعالیت آن، سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها و شرکت‌های این حوزه است.
وی با اشاره به اجرای طرح «جمع کل» در این جشنواره عنوان کرد: این طرح از بستر جمع‌سپاری استفاده می‌کند و با برگزاری نظرسنجی در حوزه‌های تخصصی و متمرکز روی تجارت الکترونیک، نظرات متخصصان این حوزه‌ها را به واسطه یک رویداد فیزیکی و واقعی که آنلاین نیست، جمع‌آوری می‌کند.
کارشناس برند و ارتباطات شرکت ارتباط فردا با بیان اینکه با اجرای این طرح قصد داریم تعاملی بین متخصصان به وجود بیاید، اذعان کرد: نخستین دوره طرح «جمع کل» حدود دو هفته قبل در همایش بانکداری نظام‌های پرداخت در برج میلاد برگزار شد که نتایج آن نیز انتشار یافت.
یزدانی ادامه داد: دومین دوره طرح «جمع کل» با مشارکت جشنواره وب و موبایل در حال اجرا است که در آن با همکاری این جشنواره، هشت سوال تخصصی که سعی کردیم جامعیت داشته باشد، روی بنرها نصب شدند و بسترهای لازم برای نظرسنجی انجام گرفته است.
وی ابراز کرد: افرادی که در اختتامیه جشنواره وب و موبایل حضور پیدا می‌کنند و همچنین سخنران و افراد کلیدی این حوزه هستند، جواب سوال‌ها را با استیکرهای مشخص شده روی گزینه‌های جواب در بنرها نصب می‌کنند که در نهایت، شمارش آنها انجام می‌گیرد و به صورت نمودار در رسانه‌های جشنواره و شبکه‌های اجتماعی «جمع کل» انتشار پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰