داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

آغاز رأی گیری مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با مشارکت روبیکا

رأی گیری مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با مشارکت اپلیکیشن روبیکا آغاز شده است و تا ۲۴ بهمن ماه ادامه دارد.

 

به گزارش دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران، شایان شلیله، از آغاز رأی گیری مردمی خبر داد و گفت:‌ رای‌گیری مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با همکاری اپلیکیشن روبیکا از ۸ دی ماه آغاز شده است و تا ۲۴ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. رای گیری مردمی جشنواره وب و موبایل ایران هر سال در کنار داوری این جشنواره برگزار می‌گردد و در هر گروه علاوه بر اثر برتر در داوری ، اثری که بیشترین رای را از نگاه مردم کسب کرده باشد، به عنوان برگزیده مردمی معرفی می‌شود.

 

هم‌بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران افزود:‌ در نشست خبری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، از رای‌های میلیونی سخن گفته شد و این نوید را دادیم که امسال ضمن تلاش برای جذب آراء بالای مردمی، از رای‌ها بهتر از گذشته حفاظت کنیم و اجازه ذره‌ای تقلب در رای‌گیری را ندهیم.

 

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که هر سال در رأی گیری مردمی جشنواره با آن روبرو هستیم، تلاش صاحبان برخی از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها برای تخلف و دور زدن فرایند جذب آراء مردمی است. اگر چه درصد کسانی که راه تقلب را در پیش می‌گیرند کم است اما به دلیل اهمیت آراء مردمی، امکان نادیده گرفتن این‌گونه رای‌ها وجود ندارد.

 

شلیله خاطرنشان کرد: سال گذشته برای تشخیص و خارج کردن رای‌های تقلبی (Fraud) از جشنواره، نرم‌افزار دیتا ماینینگ Power BI به کار گرفته شد که هزینه‌ای ۲۰۰۰ دلاری را سبب شد اما امسال پرداخت این هزینه امکان‌پذیر نبود و از سوی دیگر به دنبال راه‌حلی بودیم که جلوی تقلب از ابتدا گرفته شود، لذا با اپلیکیشن روبیکا به توافق رسیدیم تا بخش رأی گیری مردمی با کمک این اپ و وب سایت آن انجام شود.

 

هم‌بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل در توضیح نحوه رای‌گیری مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران گفت: تغییراتی در نحوه رأی‌گیری جشنواره یازدهم اعمال شده است. به صورت آزمایشی مواردی را برای سنجش بهتر آثار توسط رای‌دهنگان اضافه شده است و کاربران علاوه بر ثبت رای می‌توانند در صورت تمایل، درباره پشتیبانی، کیفیت محصول یا محتوا و ارتباط آن با کاربران اظهار نظر کنند.

دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تهران افزود:‌مخاطب رای‌گیری مردمی جشنواره وب و موبایل، همه کاربران وب و موبایل ایران هستند و رأی‌گیری مانند سال‌های قبل با قراردادن کد رای گیری مردمی روی هر اثر بوده و از طریق تگ رای گیری کاربران اثر می‌توانند رای خود را ثبت کنند. امسال امکان ثبت رأی به صورت مستقیم وجود ندارد و کاربران از طریق اپلیکیشن روبیکا یا در صورت نصب نداشتن آن، از طریق نسخه وب این اپلیکیشن،‌ فرایند رای‌گیری رأی کامل می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم با تدبیر در نظر گرفته شده و همکاری رای‌دهندگان مردمی، امسال شاهد رای‌ها بالای در بخش نگاه مردمی بوده و کمترین میزان تخلف را در بین ادوار جشنواره شاهد باشیم.

 

برای آشنایی بیشتر با نحوه رأی‌گیری مردمی، پست فرایند ‌رای‌گیری جشنواره وب و موبایل را در وبلاگ جشنواره ببینید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰