داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

نقش بارز استارتاپ هادر فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی و اشتغالزایی/از انتقاد استقبال می کنیم

به گزارش ستاد خبری جشنواره وب و موبایل ایران، جواد جاویدنیا در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل اظهار کرد: استارتاپ ها مطالبات به حقی از مجموعه دستگاه های دولتی دارند باید مسیر توسعه و پیشرفت در این زمینه تفهیم شده و صرفا برخوردهای قهری نبوده و برخوردهای حمایتی باشد.
وی گفت: در این زمینه تلاش بسیاری داشتیم البته شیوه و غالب مطلوب نبوده است و ما حرکت خلاف جهتی را انجام می دهیم که امیدواریم با واقع بینی و اعتقاد به شعار «ما می توانیم» با اطمینان به نسل جوان امروز با همه توان صنعت فناوری اطلاعات کشور را روز به روز به سمت خودکفایی و شکوفایی پیش ببریم.
معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور با بیان اینکه هدف ما این است که بتوانیم هرچه بیشتر تسهیل کننده باشیم خاطرنشان کرد: سعی کردیم ارتباط مستقیمی با فعالان بخش های مختلف برقرار کرده و به منظور حمایت از صنایع داخلی و استارتاپ های داخلی در نخستین گام در شبکه های اجتماعی داخلی آی دی مستقیمی ایجاد کرده ایم و فعالان این حوزه می توانند هرگونه مسئله، مطلب و انتقادی را مطرح کنند.
وی با اشاره به اینکه شدیدترین انتقادات را با کمال افتخار منتشر کردیم خاطرنشان کرد: عقیده داریم که روحیه انتقاد پذیری و مواجهه با موضوعات جدید داشته باشیم.
جاویدنیا در خیلی از بخش ها به کمک استارتاپ ها نیازمندیم، افزود: برخی کاری را شروع کرده اند که نسبت به آینده نگران هستند و ما تلاش می کنیم به بهترین وجه به این صنعت نوپای کشور که اهمیت آن کمتر از صنعت هسته ای و موشکی نیست حمایت کنیم.
وی نقش استارتاپ ها در فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی و ایجاد اشتغال را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این زمینه تمام تلاش را برای حمایت از این صنعت به کار می گیریم.

انتهای پیام/

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰