داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

میلاد احرام‌پوش از جشنواره وب و موبایل ایران میگوید

یازده سال از برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران می‌گذرد و باید گفت در یازدهمین سال، شاهد بلوغ این جشنواره بودیم. تجربه ده سال گذشته به ما کمک کرد تا در سال یازدهم شاهد کم‌عیب‌ترین جشنواره وب و موبایل باشیم. مهم‌ترین دستاورد دوره یازدهم، هم‌افزایی و نزدیک شدن حاکمیت و کسب‌ و کارهای نوپا بود و شاهد هم‌زبانی این دو بخش با یکدیگر بودیم. باید اعتراف کرد که جشنواره وب و موبایل ایران در حال حاضر‌ بزرگ‌ترین‌ و معتبرترین جشنواره در حوزه کسب و کارهای نوپا و نرم‌افزارهای موبایل محسوب می‌شود و این مهم با کمک انتقادات افراد دلسوز اکوسیستم کارافرینی ایران به دست آمده و باید از آن در سال‌های آتی محافظت کنیم.

امسال حضور معاونت ریاست جمهوری، وزیر ارتباطات، رییس سازمان فناوری اطلاعات، معاونت پلیس فتا، دادستان فضای مجازی کشور، رییس فراکسیون فضای مجازی مجلس، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران، معاونت فناوری اطلاعات شهرداری تهران و جمعی دیگر از مقامات دولتی نشان داد که این رویداد فضایی ایده‌آل برای وحدت و نزدیکی بخش خصوصی و بخش دولتی است و رویدادهای این چنینی است که کمک می‌کند زبان حاکمیت با زبان بخش خصوصی یکسان شود و چالش‌هایی که بخش خصوصی با حاکمیت دارد روز به روز کمتر شود.

باعث افتخار است که امسال جشنواره وب و موبایل فضایی را مهیا کرد تا ۶ مدرسه شیرآباد در سیستان و بلوچستان نیز تجهیز شوند و سعی کرد تا مسئولیت اجتماعی خود در این اکوسیستم بزرگ فناوری ایفا کند.

هدف جشنواره وب و موبایل ایران و شخص من و شایان در سال‌های اخیر تمرکز بر روی استارتاپ‌های کوچک و کسب و کارهای نوپا در شهرستان‌ها بوده و سعی خواهد کرد فرصتی ایجاد کرده تا این کسب و کارها بیش از گذشته دیده شوند. امیدواریم که جشنواره و ما به عنوان بنیانگذاران این جشنواره به این هدف نائل شویم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰