داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

برگزاری رویداد شورای داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

رویداد داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از دیروز با حضور داوران و دست اندرکاران جشنواره وب و موبایل ایران در پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرده است.

به گزارش دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران، رویداد ۲ روزه شورای داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با حضور داوران و دست اندرکاران جشنواره از صبح دیروز، پنج‌شنبه ۴ بهمن ماه ۱۳۹۷، در پارک فناوری پردیس تهران آغاز شده است.

در این رویداد دو روزه اعضای شورای داوری با بررسی آثار داوری شده در مرحله اول جشنواره، کاندیداهای نهایی هر رشته را مشخص کرده و با رفع مشکلات و مسائل احتمالی، راه را برای برگزاری مرحله دوم داوری هموار می‌کنند.

شایان شلیله، هم‌بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل در ابتدای این رویداد ضمن تقدیر از اعضای شورای داوری و اصحاب رسانه، اظهار داشت:‌ در این رویداد ۲ روزه به بررسی آثاری مرحله اول می‌پردازیم و برای هر گروه، پنج نامزد انتخاب خواهد شد تا در مرحله دوم مورد داوری قرار گیرند.

میلاد احرام پوش، دیگر هم‌بنیان‌گذار این جشنواره نیز به بررسی اپ‌ها اشاره کرده و گفت: در روز  نخست این رویداد وبسایت‌ها بررسی شدند و در روز دوم پس از نهایی شدن کاندیداهای این حوزه،  به اپ‌ها می‌پردازیم.

در این رویداد ۲۸ داور با تخصص‌های مختلف حضور دارند و با حضور خبرنگاران به داوری و انتخاب کاندیداها می‌پردازند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰