داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

با تمرکز بر روی کپی کاری توسعه پایدار محقق نمی شود

به گزارش ستادخبری جشنواره وب و موبایل ایران، فریدون کوهرنگی در پنل سالن اصلی همایش وب و موبایل با طرح سوالی مبنی بر اینکه نوآوری زاده قدرت است یا قدرت زاده نوآوری است؟ بیان کرد: ما در دوران باستان نوآوری های عجیبی داشتیم، نوآوری ها در اوج اقتدار ایران به عنوان یک قدرت اقتصادی و نظامی بوده است.
وی با بیان اینکه در تاریخ جهان چنین سیکل نوآوری را نمی توانیم نادیده بگیریم، افزود: تا آخر قرن بیستم نوآوری در اختیار قدرت بوده است ولی در قرن بیست و یکم برای اولین بار وارد عصری شدیم که با قدرت شخص خودمان می توانیم در این حیطه تاثیرگذار باشیم که می توانیم آن را عصر خرد و پایداری نامگذاری کنیم.
بنیانگذار مپس با اشاره به اینکه امروز هم نوآوری برای به وجود آوردن مزیت رقابتی تاثیرگذار است، یادآور شد: ما وارد دوره ای می شویم که توسعه فقط با پایداری محقق می شود.
وی با اشاره به اینکه می توانیم کپی را پذیرفته و با مدل کشور خودمان نوآوری ها را ارائه دهیم تصریح کرد: اگر روی کپی کاری متمرکز شویم توسعه پایدار محقق نمی شود و مسؤولیت توسعه پایدار بر عهده دولت و… نیست.
کوهرنگی با بیان اینکه توسعه پایدار وظیه تک تک ما است، اضافه کرد: نوآوری به تکنولوژی ارتباطی ندارد، تکنولوژی ابزاری برای نوآوری است.
وی تاکید کرد: نوآوری زمانی اتفاق می افتد که به دیگران نگاهی به عنوان یک انسان داشته باشیم و باید این راه بدانیم که برای نسل های آینده فقط نوآوری ها به یادگار می ماند.

انتهای پیام/

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰