در بخش نگاه مردمی جشنواره وب و موبایل ایران وبسایت یا نرمافزار موبایل برگزیده توسط آرای تمامی کاربران دنیای مجازی انتخاب می شود و هر اثر با کسب بیشترین رای، عنوان محبوب ترین وبسایت یا نرم افزار موبایل را در آن گروه از آن خود میکند.
برای برنده شدن در این بخش نکات مختلفی وجود دارد که در اینجا به آن میپردازیم.
تکمیل بودن پروفایل:
کاربران بعد از ورود به پروفایل اثر شما به آن رای میدهند. در صورتی که اطلاعات پروفایل شما همچون اطلاعات تماس، درباره، اعضای تیم و.. کامل باشد، شانس بیشتری برای کسب رای خواهید داشت.
قراردادن بنر نگاه مردمی در وبسایت:
با قرار دادن کد رای گیری مردمی هر کاربری که به وبسایت شما مراجعه میکند به راحتی میتواند به پروفایل شما در جشنواره وب و موبایل ایران مراجعه کند و با یک کلیک به شما رای دهد.
اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی:
کاربرانی که در شبکه های اجتماعی شما را دنبال میکنند، شما را دوست دارند و حاضرند به شما برای برنده شدن کمک کنند. با طراحی پست های اختصاصی و مناسب با برند خود، آنها را تشویق به شرکت در رای گیری نمایید.
اطلاع رسانی در خبرنامه ایمیلی:
جشنواره وب و موبایل ایران بزرگترین رویدادی است که در حوزه کسب و کار های اینترنتی برگزار میشود. در مورد اینکه شما هم در این جشنواره شرکت کرده اید، از طریق خبرنامه اطلاع رسانی کنید و کاربرانتان را نیز به مشارکت در این بخش دعوت کنید.
ارسال نوتیفیکیشن:
بسیاری از کابران میخواهند به شما در برنده شدن کمک کنند، اما ممکن است فرصت آن را نداشته باشند. بعد از اطلاع رسانی های متعدد، در صورتی که کاربرانتان مایل به دریافت پیام های موبایلی باشند، میتوانید برای این دسته از کاربران نوتیفیکیشن ارسال کنید تا به راحتی وارد پروفایل شما شوند و به شما رای دهند.
قرار دادن تبلیغات:
اگر در وبسایت یا اپلیکیشن خود فضایی برای تبلیغات در نظر گرفته اید، میتوانید در بازه های مختلف، بخشی از تبلیغات خود را به اطلاع رسانی در مورد شرکت در جشنواره وب و موبایل ایران و دعوت از کاربرانتان برای مشارکت در رایگیری بخش نگاه مردمی اختصاص دهید.
جدای از این موارد با خلاقیت خود نیز میتوانید کاربرانتان را تشویق کنید تا به شما در کسب عنوان محبوب ترین وبسایت یا نرم افزار موبایل ایرانی کمک کنند، اما به یاد داشته باشید همیشه بهترین روش این است که مشکلات کاربرانتان را حل کنید تآ آنها تجربه خوبی از کارکردن با وبسایت و یا نرم افزار موبایل شما داشته باشند.
سلام، وقت بخیر
تشکر از همه خلاقیت ها و زحمت شما، لطفا بفرمایید آخرین روز رای گیری مردمی کی هست؟
رای گیری بخش نگاه مردمی تا ۲۵ بهمن ادامه داره
نکاتی که فرمودین خیلی خوب بود ولی بخش نگاه مردمی عملا رقابتی بین وب سایت های قدیمی با تعداد یوزرهای بالاست
برای محصولی که هم در بخش وبسایت و هم اپلیکیشن ثبت نامه کرده، چطور آرای مردمی مجزا دریافت کنه ؟الان فقط یک آی فریم برای سایت اختصاص داده شده
بله اون بنر فقط برای وب سایت هست. برای اپلیکیشنتون همونطور که توی مطلب گفته شده میتونید نوتیفیکیشن ارسال کنید برای کاربرانتون. یا از راه های دیگه مثل ایمیل و رسانه های اجتماعیتون 🙂
سلام. متاسفانه شیوه رای گیری از کاربران، بهینه نیست. چرا که با توجه به تجربه کاربری که دارم، درصد کمی از کاربران حوصله دارند تا برای تایید رای به ایمیل شان مراجعه کنند و به همین سبب رای خیلی از شرکت کنندگان به حساب نمی آید. هرچند که این شرایط برای تمام شرکت کنندگان مساوی است ولی دارای ایراد است. ای کاش برای رفع این کمبود و احراز هویت رای دهندگان از بات های تلگرامی استفاده می کردید.
کافیه فط یکبار ایمیل رو تایید کنند. هربار لازم نیست این کار رو کنند
چه فایده
کسی که تو بخش مردمی برنده میشه اصلا رو سن نمیبرن و بهش جایزه نمیدن
کاش به مردمی میدادن
البته برندهی واقعی همون کسی هست که اینقدر بین مردم محبوبیت داره;)
آیا در نظر گرفتن کد تخفیف برای کسانی که رای میدهند اشکال قانونی ندارد ؟
روشهای مختلفی برای کسب رای وجود داره و هر شرکت کننده میتونه با خلاقیتش از اونها استفاده کنه البته تا جایی که به نظر جشنواره تقلب نکرده و رای غیر واقعی نباشه.
وب سایت های که گردشگری هستند و زبانشان انگلیسی هست ، چطور میتونن رای مردمی جمع کنند؟؟؟ طی ۳ سال گذشته ایده ای برای این مورد ندادید.لطفا راهنمایی کنید. توریست فقط یک بار میاد و تور ایران میخره.برای یک وب سایت که مثل لست سکند هست و کاربر ایرانی زیاد داره مطمئنا فایده داره و برنده میشوند. لطفا برای سایرین که در قسمت گردشگری فعالیت دارن و امروز سهم بزرگی از گردشگری در ایران در قسمت جإب توریست هست هم فکری بکنید تا شانسی برای رقابت داشته باشن.
عالی بود
بسیار جالب و تاثیر گذار بوده در جلب نظر مخاطب