داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

اهمیت تکمیل پروفایل

جشنواره تنها محلی برای جایزه بردن و تقدیر شدن نیست، رویدادهای این چنینی میتوانند ابزار PR خوبی برای کسب وکار شما باشند. پروفایل شما در جشنواره وب و موبایل ایران تنها راه برقراری ارتباط شما با مخاطبان به خصوص داوران جشنواره است.
به عنوان نمونه اضافه کردن توضیحات به برندینگ شما کمک میکند به همان اندازه به داوران کمک میکند بهتر متوجه شوند که فعالیت شما با گروهی که انتخاب کردید چقدر مرتبط است.
بخشی از اطلاعاتی که بهتر است تکمیل کنید در بخش ویرایش پروفایل، که از منوی بالا سمت چپ در داشبورد قابل دسترس است، قرار دارند. بخشی دیگر که مربوط به آثار هستند در بخش ویرایش از اثر شما قرار دارند. توجه داشته باشید که بعد از اتمام مهلت ثبت نام و شروع داوری امکان ویرایش پروفایل وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها وجود ندارد پس هر چه زودترنسبت به تکمیل پروفایل خود اقدام کنید.

  • اطلاعات شخصی و مشخصات کسب و کار: بعضی از این اطلاعات اجباری است و بعضی مانند شغل و محل کار اختیاری است. پیشنهاد ما این است که تمام این اطلاعات را تکمیل کنید.
  • مشخصات تماس و شبکه‌های اجتماعی: به عنوان یک رویداد بزرگ در صنعت وب و موبایل ایران، جشنواره بهترین جایی است که افراد زیاد مانند خبرنگاران و سرمایه گذاران هم در آن حضور دارند. با تکمیل این بخش شما راه ارتباطی را برای آنها باز گذاشته اید تا با شما در ارتباط باشند.
  • تصویر پروفایل: تصویر پروفایل شخصی شما به طور اتوماتیک از گراواتار دریافت میشود. کافیست شما ایمیلی را که با آن در جشنواره وب و موبایل ایران ثبت نام کردید به ایمیلهای گراواتار خود اضافه کنید. تصویر شما در بخش اعضای تیم آثارتان نیز نمایش داده میشود.
  • درباره من: از این بخش برای معرفی خودتان و سوابق کارتان در جشنواره استفاده کنید.
  • لوگو: افزودن لوگو به برندینگ شما کمک میکند.
  • اسکرین‌شات: اسکرین شات یعنی وب‌سایت شما در یک نگاه. ما به شدت پیشنهاد میکنم اسکریت شات جدید از وب سایت خود بگیرید تا در صورتی که تغییری در ظاهر وب سایت شما رخ داده در اسکرین شات قابل مشاهده باشد.
  • درباره وب سایت: شما با تکمیل پروفایلتان به آنها میگویید که هستید و چه کردید. هرچه اطلاعات بیشتری در پروفایل خود قرار دهید نتیجه ی بهتری خواهید گرفت. به عنوان نمونه اگر استراتژی شما نسبت به گذشته تغییر کرده و شما در این دوره گروه خود را نیز تغییر داده اید باید توضیحاتتان را به روز رسانی کنید تا مطمئن باشید که داوران جشنواره درباره شما تصمیم آگاهانه تری میگیرند.

اعضای تیم: یک خسته نباشید بزرگ به تیمتان بگویید. تیم شما بدون شک تلاش زیادی کرده است، اگر شما رئیس خوبی هستید آن‌ها را برای کاری که انجام داده‌اند تشویق می‌کنید. اما شناخته شدن در صنعتی که کار می‌کنند تشویق بزرگتری است و احساس بهتری به تیم شما می‌دهد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰