داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

چرا باید در جشنواره وب و موبایل ایران شرکت کنید؟

جشنواره وب و موبایل ایران رویدادی است که فعالان و مشتاقان حوزه وب و موبایل در ایران را دور هم جمع میکند. صنعتهای زیادی وجود دارند که اینترنت بخش مهمی از تمام آنهاست. به عنوان یک رویداد بزرگ در صنعت وب و موبایل ایران، جشنواره بهترین جایی است که شما میتوانید تیمتان را تشویق کنید، مشتریان خود را تحت تاثیر قرار بدهید. و خودتان را در صنعتی که در آن فعال هستید بهتر معرفی کنید.

جشنواره تنها محلی برای جایزه بردن و تقدیر شدن نیست، رویدادهای این چنینی میتوانند ابزار PR خوبی برای کسب وکار شما باشند. با شرکت کردن و کاندیدا شدن همه نگاه ها به شما خواهد بود. و زمانی که برنده ی تندیس در گروه خودتان شوید، تصویر بهتری از برند شما برای مخاطبانتان ساخته میشود و ان میتواند به شهرت شما کمک کند. اینجا مواردی رو عنوان میکنم که چرا شما باید وبسایت یا اپلیکیشن خودتون رو در جشنواره وب و موبایل ایران شرکت بدهید:

خودتان را برای تخصص و چیزی که در آن حرفه ای هستید، به جامعه معرفی کنید:

حضور در لیست شرکت کنندگان جشنواره شما را به عنوان یک فرد مورد اطمینان در حرفه ای که کار میکنید معرفی می کند. شما میدانید که حرفه ای هستید اما مخاطبان شما با احتمال بیشتری تحت تاثیر فعالیت حرفه ای شما قرار میگیرند تا چیزی که در وب سایتتان توضیح دادید.

شرکت در جشنواره به شما شانس درخشیدن میدهد. در لیست شرکت کنندگان بودن و جمع کردن رای مردمی میتواند بهانه ای باشد برای اینکه از رسانه ها استفاده کنید و کسب و کارتان را به مخاطبان معرفی کنید.

خودتان را از رقیبانتان متمایز کنید:

خیلی بعید است کسب و کاری داشته باشید که رقیبی ندارد. پس شما احتیاج دارید خودتان را از آنها متمایز کنید. بردن تندیس جشنواره میتواند به این موضوع کمک کند.

برای کسب و کارتان استعداد جذب کنید:

همه دوست دارند برای شرکتهای نوآور کار کنند که مزایای خوبی هم در اختیارشان قرار میدهند. تندیس جشنواره اثباتی است برای کارجویان، که شما به سرعت به جلو پیش میروید و یک سازمان موفق هستید. زمانی که شما جای خالی در شرکت دارید این به شما کمک میکند افراد بهتری را جذب کنید.

یک خسته نباشید بزرگ به تیمتان بگویید:

تیم شما بدون شک تلاش زیادی کرده است، اگر شما رئیس خوبی هستید آن‌ها را برای کاری که انجام داده‌اند تشویق می‌کنید. اما شناخته شدن در صنعتی که کار می‌کنند تشویق بزرگتری است و احساس بهتری به تیم شما می‌دهد. اگر شما کاندیدا باشید حتما در مراسم اختتامیه حضور خواهید داشت. اختتامیه جشنواره نیز فرصت خوبی برای شبکه سازی و آشنا شدن با همکاران است.

از وقتتان استفاده کنید و به جمع بیش از ۶۰۰۰ شرکت کننده در جشنواره بپیوندید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰