داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

گزارش نشست شورای داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران + تصویر

نشست شورای داوری جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۴ و ۵ بهمن ماه ۹۷ برگزار شد. این نشست در پارک فناوری پردیس به وقوع پیوست و به دلیل فشرده بودن زمان داوری و تعداد بالای گروه ها و وبسایت ها داوران و خبرنگاران شب را نیز در هتل پارک اقامت داشتند تا جلسه ی روز دوم به صورت منظم و بدون تاخیر آغاز گردد.

در این نشست شورای داوری جشنواره وب و موبایل ایران که متشکل از ۲۸ نفر از فعال ترین های حوزه وب و موبابل هستند با بررسی تخصصی وبسایت ها و اپلیکیشن هایی که از مرحله اول عبور کردند ۵ وبسایت و اپلیکیشن کاندید برای ورود به مرحله نهایی را معرفی کردند.

شایان ذکر است در برخی گروه ها به دلیل تعداد پایین آثار وارد شده به این مرحله ممکن است تعداد کاندیدا کمتر از ۵ عدد باشد که البته این مورد بسیار معدود پیش آمده است.

در میان ۵۷ گروه وبسایت و ۲۱ گروه اپلیکیشن ، ۱۲ اثر در هر گروه که بالاترین امتیازها را در مرحله ی اول کسب کرده بودند توسط شورای داوری بررسی شدند . برای اطلاع دقیق از مراحل داوری جشنواره وب و موبایل ایران و همینطور برای مشاهده ی داوران شورای داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران وارد این لینک شوید.

معیار های داوری جشنواره وب و موبایل ایران:

 

در نشست شورای داوری تلاش بر این بود تا بررسی ها با تکیه بر تخصص‌های متفاوت داوران انجام شود و معیار ها از دید افراد متخصص دیده شوند و در نهایت کاندیدای معرفی شده برای ورود به مرحله ی نهایی وبسایت ها و اپلیکیشن هایی باشند که شایستگی برتری در میان سایر آثار هم گروه خود را داشته باشند.

همچنین داوران نقد هایی نیز در ارتباط با بهبود داوری جشنواره وب و موبایل ایران داشتند که برای بررسی و اجرا در سال های آتی مفید بودند. از جمله ی این انتقادات می‌توان به بهبود تعریف گروه ها، ادغام یا جدا سازی آنها در برخی موارد اشاره کرد.

بیانیه شورای داوری را میتوانید در این لینک مطالعه کنید.

بعد از اتمام نشست شورای داوری ،نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه ها نیز برگزار شد و خبرنگاران سوالات خود را نیز در مورد این نشست مطرح کردند.

شایان ذکر است در طول دو روز داوری خبرنگاران حامیان رسانه ای جشنواره نیز به صورت مداوم در جلسه حضور داشتند و گزارش این نشست را منتشر نمودند.

کاندیدای هر گروه در بخش وبسایت و اپلیکیشن یک ساعت بعد از اتمام جلسه روی سایت قرار گرفت.

 

گزارش تصویری نشست دو روزه ی شورای داوری جشنواره وب و موبایل ایران:

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰