داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

مراحل ثبت نام و ثبت اثر در جشنواره وب و موبایل ایران

در این پست مراحل ثبت نام و ثبت اثر توضیح داده میشود.

توجه داشته باشید در صورت بروز مشکلات احتمالی میتوانید از طریق ایمیل [email protected] جهت دریافت راهنمایی با ما در تماس باشید.

برای ثبت نام در وبسایت جشنواره وب و موبایل ایران از طریق گزینه ی “ورود” در نوار ابزار بالای وبسایت وارد صفحه ی ورود و یا ثبت نام میشوید.

در این قسمت با ورود اطلاعات خود و یا از طریق ایمیل گوگل و حساب لینکدین میتوانید به دشبورد جشنواره دسترسی داشته باشید.

با ورود به دشبورد و انتخاب گزینه “ثبت اثر جدید” میتوانید وبسایت و یا اپلیکیشن خود را از طریق گزینه های ارائه شده که در تصویر زیر آورده شده ثبت کنید.( توجه داشته باشید که ثبت نام در حال حاضر برای وبسایت ها از طریق دشبورد و اپلیکیشن های ios از طریق سیب اپ امکان پذیر است و دارندگان اپ اندروید از هفته سوم مهر ماه میتوانند در جشنواره ثبت اثر داشته باشند)

در این مرحله با انتخاب گزینه ثبت اپلیکیشن وارد اپلیکیشن سیب اپ و یا کافه بازار خواهید شد و قابلیت ثبت اپلیکیشن خود را خواهید داشت.

با انتخاب گزینه ثبت وبسایت وارد بخش تکمیل اطلاعات خواهید شد که در این بخش در جشنواره امسال موارد جدیدی برای تکمیل پروفایل شما اضافه گردیده است.

از جمله ی این موارد امکان آپلود ویدیو معرفی میباشد. شرکت کنندگان عزیز میتوانند با آپلود یک ویدیو یک دقیقه ای وبسایت خود را معرفی نمایند و در این ویدیو مواردی را که در نظر دارند توسط داوران جشنواره با دقت بیشتری بررسی شود اعلام نمایند (برای مثال هدف اصلی سایت، قابلیت های وبسایت ، ویژگی های خاص، مواردی که در طراحی در نظر گرفته شده، رابط کاربری خاص و … )

از دیگر مواردی که امسال به صورت اجباری از شما خواسته می شود سال راه اندازی وبسایت میباشد،

توجه داشته باشید که در گروه بندی های ویژه امسال گروهی برای برترین وبسایت کسب و کار سال ۹۷ در نظر گرفته شده است.این کسب و کار باید در سال ۹۷ راه اندازی شده باشد و هیات داوران با توجه به ملاک های جشنواره از بین شرکت کنندگان و استارتاپ هایی که در سال ۹۷ راه اندازی شده اند یکی را انتخاب میکنند.

گروه های ویژه جشنواره یازدهم را میتوانید اینجا مشاهده کنید.

از این هفته علاوه بر ویدیو قابلیت آپلود ۵ اسکرین شات از صفحات دلخواه وبسایت خود را خواهید داشت که این اسکرین شات ها علاوه بر آدرس وبسایت و ویدیو معرفی به داوران جشنواره نمایش داده خواهد شد. (توجه داشته باشید که اسکرین شات صفحه اول وبسایت شما به صورت خودکار توسط جشنواره روی پنل وبسایت شما نمایش داده میشود و این ۵ اسکرین شات توسط شما و به صورت دلخواه از صفحات داخلی وبسایت شما روی صفحه اطلاعات وبسایت آپلود میشوند)

 

بعد از تکمیل اطلاعات وبسایت باید مالکیت وبسایت خود را تایید کنید.در صفحه داشبورد زیر اسم اثر روی گزینه ی تایید مالکیت کلیک کنید. تایید مالکیت وبسایت به دو طریق قابل انجام خواهد بود:

برای تایید مالکیت وبسایت میتوانید فایل متنی قرار داده شده در صفحه تایید مالکیت را دانلود کنید و آن را در پوشه root هاست خود قرار دهید به شکلی که کد زیر از طریق آدرس http://”yourwebsite”/jashnvare_verify.txt قابل دسترسی باشد و سپس بر روی دکمه “تایید و بررسی” کلیک کنید. همچنین میتوانید بر روی دکمه “ارسال ایمیل” کلیک کنید تا ایمیل تایید مالکیت وبسایت به آدرس ایمیل info شما ارسال شود.

 

پیشنهاد میکنیم پس از ثبت اثر اطلاعات وبسایت خود را در پروفایل وبسایت تکمیل نمایید. این اطلاعات در پروفایل وبسایت شما نمایش داده شده و تکمیل موارد خواسته شده در هنگام داوری (توسط داوران و نیز داوری مردمی) دید بهتری به مشاهده کننده پروفایل وبسایت خواهد داد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰