داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

گزارش رویداد هفت شهر جشنواره وب و موبایل ایران در اصفهان

اولین رویداد هفت شهر جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۴ مرداد ماه در اصفهان برگزار شد.

یکی از اهداف رویداد های هفت شهر، ایفای نقش جشنواره وب و موبایل ایران در راستای کمک به رشد زیست بوم استارتاپی استان های ایران است. ما در جشنواره وب و موبایل ایران اعتقاد داریم که ایران فقط تهران نیست و استعداد ها و منابع بسیاری در سایر نقاط ایران در حال شکوفایی هستند که ما نیز میتوانیم سهمی در رشد آنها داشته باشیم.

از این رو در این رویداد ها با دعوت از برترین های حوزه ی وب و موبایل، صاحبان کسب و کار های موفق در تهران و نیز زیست بوم منطقه، در راستای انتقال تجربه ها و اشتراک گذاری آنها با علاقمندان حوزه وب و موبایل در استان های مختلف و نیز تسهیل شبکه سازی و ارتباط با افراد این حوزه، قدم برداشته ایم.

در رویداد اصفهان سخنرانی ها و پنل های انتقال تجربه با حضور افرادی همچون ژوبین علاقبند مدیرعامل اسنپ، رضا الفت نسب سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی کشور، شایان شلیله دبیر انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی، میلاد احرام پوش مدیر GSM ، علی آجودانیان بنیان‌گذار ویرگول، آقای سیاهپوری مدیر پی‌سی‌دانلود و … برگذار شد که در این سخنرانی ها، صاحبان کسب و کار از تحارب خود گفتند و در پنل ها نیز مشکلات کسب و کارهای اینترنتی بررسی شدند و تجارب مختلف فعالین حوزه به گوش علاقمندان رسید.

علاقمندان به شرکت در رویداد هفت شهر حشنواره وب و موبایل ایران در استان زنجان می‌توانند اطلاعات بیشتر را از این لینک دریافت کنند.

گزارش تصویری رویداد اصفهان را در زیر مشاهده می‌کنید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰