داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

کاندید های جشنواره وب و موبایل ایران چه فرصت هایی برای معرفی و تبلیغات دارند؟

جشنواره وب و موبایل ایران امسال پس از ۱۱ سال از برگزاری متوالی یکی از فرصت های هر وبسایت،اپلیکیشن و یا کسب و کار برای معرفی و شناخته شدن در بین تعداد بسیار زیاد وبسایت ها و اپلیکیشن هاست. در این روز هایی که مراحل پایانی جشنواره ی یازدهم را میگذرانیم، کاندیدای جشنواره وب و موبایل ایران معرفی شده اند و در روز های باقی مانده برنده ی هر گروه توسط آرای جمع بزرگی از داوران که همگی صاحبان وبسایت و اپلیکیشن هستند انتخاب میشود.

در اختتامیه ی جشنواره وب و موبایل ایران در حضور بزرگان وب فارسی تندیس برترین ها به آثار برگزیده اهدا خواهد شد .

همچنین گواهی دیجیتال جشنواره وب و موبایل ایران پس از گذشت ۱۱ سال این روز ها به عنوان یکی از گواهی های معتبر توسط کاربران شناخته میشود که تمامی وبسایت ها میتوانند کد گواهی دیجیتال خود را از روی داشبورد جشنواره در اختیار داشته باشند و روی وبسایت خود استفاده کنند.

بازدید کنندگان سایت با کلیک بر روی گواهی دیجیتال به پروفایل شما در جشنواره وب و موبایل ایران منتقل میشوند که یکی از موارد قابل مشاهده روی این پروفایل افتخارات شما در سال های گذشته در جشنواره وب و موبایل ایران می باشد. این افتخارات شامل برگزیده بودن اثر در سال مشخص و نیز کاندید شدن اثر میباشد.

انتخاب یک وبسایت و یا اپلیکیشن به عنوان یکی از ۵ کاندید برگزیده از میان ده ها اثر گروه اتفاق مثبتی است و از این جهت به عنوان یکی از افتخارات اثر در پروفایل آن ثبت میشود که در تصویر زیر میتوانید نمونه ی قرار گیری افتخارات را برای یکی از وبسایت های کاندید ۹۷ روی پروفایل جشنواره وب و موبایل ایران مشاهده کنید.

 

کاندیدای جشنواره وب و موبایل ایران میتوانند با حضور در اختتامیه ی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه شانس دریافت تندیس برترین ها را به صورت حضوری داشته باشند.

همچنین برای تمامی کاندیدا به تعداد دو کد تخفیف ۴۵٪ برای حضور در مراسم در نظر گرفته شده که طی یک ایمیل برای ایمیل ثبت شده در حساب کاربری شما در جشنواره ارسال شده است.

برای حضور در اختتامیه از طریق این لینک اقدام کنید.

کاندیدای این دوره میتوانند برای معرفی خود به عنوان کاندید یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران میتوانید فایل زیر را دریافت کرده و با قرار دادن لوگو و نام اثر خود طرح را در صفحات اجتماعی خود منتشر کنند و کاربران خود را نیز در این شادی سهیم کنند.

 

دانلود فایل پیش ساخته برای معرفی کاندیدای جشنواره وب و موبایل ایران

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰