داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

همکاران برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران – سری اول

هر ساله جشنواره وب و موبایل ایران توسط بخش خصوصی اکوسیستم استارتاپی ایران برگزار میشود ، جشنواره یازدهم نیز از ابتدای شروع فعالیت از همراهی و همکاری تعدادی از کسب و کار های آنلاین در بخش های مختلف استفاده کرده است.

از همکاران این فرایند میتوان به کافه بازار و سیب اپ اشاره کرد که در مرحله ثبت آثار برای ثبت اپلیکیشن های موبایل ایرانی جشنواره را همراهی کرده اند. با توجه به این که هر اثر برای ورود به این رقابت باید برخی حداقل ها را رعایت کرده باشد ( مواردی از جمله عدم مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی ، قرار گیری در گروه های مربوط و مناسب و … ) و در بخش وبسایت ها این بررسی توسط کمیته ثبت آثار جشنواره وب و موبایل ایران انجام میشود ، در بخش اپلیکیشن های موبایل با توجه به این که این دو پلتفرم هر دو پیشاپیش معیار های مناسبی را برای ثبت اپلیکیشن ها در نظر گرفته اند نیازی به بررسی کمیته ثبت آثار نمیباشد.

در داوری جشنواره وب و موبایل ایران سعی کرده ایم اطلاعات کافی و جامعی را برای تسهیل داوری آثار در اختیار داوران عزیز قرار دهیم. بخشی از این اطلاعات شامل رتبه بندی های هر وبسایت و اطلاعاتی مرتبط با رنک و داشتن نماد الکترونیک وبسایت و نماد ساماندهی و … می باشد که امسال با کمک مجموعه ای سلکت این اطلاعات در اختیار تمامی داوران قرار میگیرد.

همچنین ارسال خبرنامه های جشنواره وب و موبایل ایران امسال به کمک سرویس ارسال ایمیل هایپرمیل به صورت گسترده انجام میگیرد

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰