داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

معرفی همکاران جشنواره وب و موبایل ایران

هر ساله جشنواره وب و موبایل ایران توسط بخش خصوصی اکوسیستم استارتاپی ایران برگزار میشود و همواره حمایت و همکاری این بخش بوده که باعث اعتماد مخاطبان به این جشنواره گردیده است، جشنواره یازدهم نیز از ابتدای شروع فعالیت از همراهی و همکاری تعدادی از کسب و کار های آنلاین در بخش های مختلف استفاده کرده است.

 

از همکاران این دوره می توان به اسپید اشاره کرد که یک اپلیکیشن درخواست موتورسیکلت برای ارسال کالا و بسته در سطح شهر تهران است که خدمات ارسال توسط پیک را برای جشنواره وب و موبایل ایران فراهم کرده است.

با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان اختتامیه ی جشنواره وب و موبایل ایران که حدود ۱۵۰۰ نفر می باشد، مواردی که نیاز به چاپ تیراژ بالا دارند با همکاری مجتمع چاپ ایران کهن انجام میگیرد .

از دیگر همکاران برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران میتوان به مجموعه ی استادسلام اشاره کرد که برای برگزاری جلسات داوری و کنفرانس های خبری جشنواره وب و موبایل ایران را همراهی نموده اند.

همچنین آپلا به عنوان یک مرجع حقوقی مختص مسائل حقوقی در تنظیم قوانین جشنواره وب و موبایل ایران ما را همراهی نموده است و صفحات حریم شخصی،قوانین و شرایط استفاده جشنواره وب و موبایل ایران را تنظیم کرده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰