داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

شروع مرحله اول عملیات عمرانی تکمیل مدرسه شیرآباد-پیوست فرهنگی جشنواره یازدهم

به عنوان پیوست فرهنگی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران امسال اقدام به راه اندازی کمپینی برای جمع آوری پول برای تکمیل مدرسه ای در شیرآباد استان سیستان و بلوچستان کردیم.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی جشنواره و پیش از برگزاری اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، این کمپین با جمع آوری مبلغ ۴۳ میلیون تومان با موفقیت به پایان رسید.

رضا الفت نسب، دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره این جشنواره از گزارش دهی در مورد نحوه خرج کرد مبلغ جمع آوری شده در مراحل مختلف تکمیل این مدرسه خبر داده بود.

این هفته رضا الفت نسب دبیر جشنواره به نمایندگی از برگزارکنندگان جشنواره و افرادی که در این زمینه کمک کرده بودند به زاهدان سفرکرد. در زاهدان موضوع با دست اندر کاران بررسی شد و قرار است عملیات عمرانی طی روزهای آینده آغاز شود. قسط اول برای آغاز عملیات عمرانی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان پرداخت شد و قرار است همزمان با پیشرفت طرح و گزارش دوستان ما در زاهدان، مابقی اقساط نیز پرداخت شود.

به گفته رضا الفت نسب: «این که افرادی از خارج از زاهدان مشکلات را دیدند و کمک کردند تا مشکلات مرتفع شود، سبب امیدواری زیاد و عزم بیشتر دانش آموزان و معلمان آن مدرسه شد.»

دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران گفت: «دوستانی از شبکه مترجمین ایران و گروه فیروز، من را در این سفر همراهی کردند. دیروز مراسمی با حضور دانش آموزان برگزار شد و هدیه هایی از طرف شبکه مترجمین ایران و بن های خرید کالا از سوی گروه فیروز به دانش آموزان اهدا شد. در روزهای آتی عملیات عمرانی تکمیل مدرسه آغاز خواهد شد و سعی می کنیم با تکمیل پروژه طی مراسمی با حضور دوستان مدرسه افتتاح شود.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰