داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

شروع داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از فردا ساعت ۱۱ صبح

پس از پایان زمان ثبت نام سایت ها و اپلیکیشن ها در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، و همچنین به پایان رسیدن زمان بررسی مجدد سایت ها توسط کمیته ثبت آثار، مرحله اول داوری در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از فردا ساعت ۱۱ صبح به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

از ویژه‌گی های داوری امسال می‌توان به امکان مشارکت دارندگان اپلیکیشن های موبایل به عنوان داور در بخش اپلیکیشن های موبایل اشاره کرد. امسال دارندگان اپلیکیشن های موبایل نیز همچون بخش وب سایت های می توانند در مرحله اول اپلیکیشن های شرکت کننده در جشنواره را مشاهده کرده و به صورت انلاین در انتخاب اپلیکیشن های برتر مشارکت کنند.

داوری مرحله اول تا ابتدای بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و پس از آن شواری داوری از میان سایت ها و اپلیکیشن هایی که بیشترین رای را در مرحله اول دریافت کرده باشند، ۵ سایت و ۵ اپلیکیشن را در هر گوره به عنوان سایت ها و اپلیکیشن های شایسته دریافت تندیس معرفی خواهند کرد.

شوررای داوری با بررسی سایت ها و اپلیکیشن هایی که بیشتر رای را در هر گروه داشته اند، و در صورتی که از نظر محتوا، اصول طراحی و یا انتخاب گروه و برخی موارد دیگر، شایسته دریافت تندیس باشد را به عنوان کاندید در هر گروه معرفی میکنند.

کیفیت رای گیری در مرحله اول با توجه به اینکه به صورت کرادسورس انجام میشود به میزان مشارکت و تعداد رای های ارتباط دارد، بدین صورتکه هر چه تعداد رای ها در این مرحله بیشتر باشد، انتخاب سایت های برتر دقیق تر خواهد بود. از این رو مشارکت فعال تمام شرکت کنندگان در مرحله اول داوری اهمیت زیادی در کیفیت خروجی جشنواره وب و موبایل ایران خواهد داشت.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰