داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

اعلام زمان‌بندی های دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از اواخر فروردین ماه سال ۹۸ آغاز به کار کرده است و امسال طی زمان بندی های اعلام شده در زیر پیش‌روی خواهد کرد.

شروع فرایند ثبت آثار از اول مهرماه ۹۸ خواهد بود و شرکت کنندگان میتوانند با ثبت نام از طریق دشبورد جشنواره وب و موبایل ایران وبسایت ها و اپلیکیشن های خود را ثبت کنند.

فرایند ثبت نام تا ۲۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت و داوری مرحله اول از ۲ آذر ماه آغاز می‌شود.

لازم به ذکر است که کمیته ثبت آثار فعالیت خود را از ۷ مهر آغاز خواهد کرد.

همچنین امسال فرایند رای‌گیری مردمی همزمان با شروع ثبت آثار آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان می‌توانند همزمان با ثبت نام در جشنواره کد رای گیری مردمی را دریافت نموده و برای دریافت رای، روی آثار خود قرار دهند.

گفتنی است که فرایند رای‌گیری مردمی امسال جشنواره وب و موبایل ایران از طریق پلتفرم جشنواره و به صورت آنلاین انجام خواهد شد که فرایند های آن در مطالب آتی به صورت کامل توضیح داده خواهد شد.

در ادامه پس از پایان مرحله اول داوری در تاریخ ۴ دی ماه، نشست شورای داوران جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ های ۵ و ۶ دی برگزار خواهد شد و با معرفی کاندیدای هر گروه و آغاز مرحله دوم داوری در تاریخ ۷ دی ماه،این کاندیدا برای انتخاب اثر برگزیده سال وارد مرحله دوم می‌شوند.

مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران امسال در تاریخ های ۳ و ۴ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود و برندگان دوره دوازدهم در این مراسم معرفی خواهند شد.

همچنین همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم  (به این لینک مراجعه کنید) امسال کنفرانس های یک روزه ی جشنواره وب و موبایل ایران در شهر های دیگری نیز برگزار می‌شوند که تاریخ و جزییات برگزاری این کنفرانس ها نیز به زودی اعلام می‌گردد.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰