تمنا منصوری در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری جشنواره وب و موبایل اظهار کرد: متریکس پلتفرم موبایل مارکتینگ بوده و هدف متریکس کمک به صاحبان اپلیکیشن موبایل برای شناسایی کاربران و بهینه سازی بودجه و فرایند جذب و نگهداری کاربر است.
وی بیان کرد: متریکس با ارایه گزارش ها آماری دقیق و کمی به شفاف سازی ارتباط تبلیغ دهندگان و ناشران تبلیغات کمک میکند .
مدیر محتوای متریکس با بیان اینکه سرویس های اپلیکیشن متریکس اتریبیوشن، آنالیتیکس و آنتی فراد است افزود: اتریبیوشن به شناسایی منبع جذب کاربران و شمارش نصب میپردازد. آنالیتیکس به شناخت و رفتار آنها و آنتی فراد به شناسایی و مقابله با تقلبهای موبایلی میپردازد.
منصوری با بیان اینکه متریکس فقط پلتفرم است بیان کرد: متریکس پلتفرمی است که خدمت رسانی به کاربر دارد ضمن اینکه متریکس مارکتینگ انجام نمیدهد و مسیر عبور کاربر و آنالیز آن را انجام میدهد .
وی افزود: تاکنون ۲۰۰ اپلیکیشن با متریکس همکاری میکند که بالای ۳۵ میلیون کاربر دارد.