داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران تمدید نمی‌شود

ثبت‌نام سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران که از ۱۳ مهر ماه آغاز شده، تا ۳۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

طبق اعلام شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و موبایل ایران، تا امروز بیش از ۱۵۰۰ اثر برای شرکت در جشنواره وب و موبایل ایران ثبت نام کرده که از این تعداد ۳۸۰ اثر اپلیکیشن موبایلی هستند. این آمار حاکی از استقبال بیشتر نسبت به دوره‌های گذشته جشنواره است در این میان بیشترین استقبال با گروه‌های «فروشگاه‌‌های تخصصی» «فروشگاه آنلاین – خرید آنلاین» «خدمات مربوط به کسب و کار ها» «تبلیغات و بازاریابی دیجیتال» «سلامت الکترونیک» «فین تیک» بوده‌است.

شایان شلیله عضور شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و موبایل ایران در این خصوص گفت:

از نظر من امسال استقبال خوب بوده، این موضوع که مهلت ثبت‌نام تمدید نشود از سال گذشته آغاز شد. معمولا اکثر جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام چندین مرتبه به تمدید مهلت ثبت‌نام اقدام می‌کنند اما ما در جشنواره وب و موبایل از سال گذشته تصمیم گرفتیم که در زمانبندی پروسه جشنواره دقت زیادی به خرج بدهیم و این باعث می‌شود که مهلت ثبت‌نام در جشنواره تمدید نشود. امسال به نسبت بازه زمانی مشابه در سال گذشته تعداد شرکت کنندگان ۲۰٪ افزایش داشته‌است.

 

میلاد احرامپوش عضو شورای سیاست‌‌گذاری جشنواره وب و موبایل ایران نظرخود را اینگونه بیان کرد:

باعث افتخار تیم جشنواره وب و موبایل ایران است که امسال علی رغم شرایط کرونا و فشارهایی که به کسب و‌ کارها وارد شده، استقبال خوبی از جشنواره صورت گرفته و آثار زیادی ثبت‌نام کردند. در طی چند سال اخیر تصمیم داشتیم که در جهت حفظ برنامه زمان‌بندی جشنواره چه در اختتامیه و چه فرآیند ثبت‌نام، تمدیدی نداشته باشیم و همه چیز طبق زمان‌بندی پیش رود، سال گذشته اختتامیه را دقیقا راس ساعت آغاز و به پایان رساندیم و امسال تصمیم گرفتیم روز اعلامی پایان ثبت‌نام، تمدید ثبت‌نام نداشته باشیم. البته همچنان فرصت ثبت‌نام باقی مانده و امیدوارم کسانی که علاقه‌مند به ثبت سایت یا اپلیکیشن خود در جشنواره وب و موبایل ایران هستند، ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

 

رضا الفت نسب دبیر جشنواره وب و موبایل ایران نیز در این باره گفت:

علی رغم تصورات ما نسبت به عدم استقبال علاقمندان به حضور در جشنواره آن هم به علت شیوع ویروس کرونا خوشبختانه ثبت نام از همان ابتدا با استقبال خوب مدیران وب سایت ها و نرم افزارها روبرو شد ما را برآن داشت تاریخ ثبت نام را تمدید نکنیم، امیدواریم کسی از ثبت نام جای نماند. در این میان این نکته هم برای ما جالب بود که حدود ۱۷٪ از آثار ثبت‌نام کرده استارتاپ‌های جدید و یا کمتر شناخته شده بودند.

 

همانطور که میدانید تا به اینجا امکان شرکت در بطور همزمان در دو گروه و استفاده از اسکرین شات اثر و ویدئو از اثر به داشبورد آثار اضافه شده است، در ادامه قابلیت دایرکتوری جشنواره وب و موبایل فعال می‌شود، این قابلیت باعث می‌شود گروهی که اثر در آن شرکت کرده برای عموم قابل مشاهده باشد و کابران با انتخاب گروه یا شاخه مد نظر خود میتوانند آثار برتر ایران در این دسته را ببینند.

از افراد علاقمند به شرکت در جشنواره دعوت می‌شود تا قبل از پایان فرصت باقی‌مانده (۳۰ آبان) ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

 

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰