داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

اضافه شدن داوران تخصصی به سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

 

اضافه شدن داوران تخصصی به جشنواره وب و موبایل ایران

 

شورای سیاستگذاری جشنواره وب و موبایل ایران با صدور اطلاعیه‌ای تغییرات اصلی بخش داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران را که شامل اضافه شدن بخش داوری تخصصی در دو گروه محتوا و بازی است اعلام کرد.

 

متن کامل دومین اطلاعیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به شرح زیر است:

 

داوری جشنواره وب و موبایل ایران در طول ۱۳ سال گذشته همواره بخشی پراهمیت و به عبارتی دیگر پرچالش و حساس بوده است. از این رو در نظر گرفتن و به کار بستن توصیه‌ها، نقدها و پیشنهادهای علاقه‌مندان و فعالان این حوزه در طول سالیان گذشته در جهت بهبود و تغییر رویه‌های داوری به منظور انتخاب اصولی‌تر سایت‌های برتر، بخشی از استراتژی برگزارکنندگان جشنواره بوده است.

 

امکان مشارکت در رای گیری سایت ها و اپلیکیشن ها به صورت عمومی که از جشنواره نهم به ساختار داوری اضافه شد تا اضافه شدن شورای داوری که متشکل از افرادی متخصص در حوزه وب و موبایل ایران هستند و در انتخاب کاندیدا به جشنواره کمک می‌کنند، دو تغییر مهم در فرایندهای داوری جشنواره وب و موبایل ایران به شمار می‌آید.

 

پس از تجربه ۳ ساله شورای داوری با رویکرد فوق و بررسی مجدد فرایندها و اخذ نظرات اعضای محترم شورای داوری و همچنین بازخوردهای بسیاری از شرکت‌کنندگان در طول سال گذشته؛ امسال بر آن شدیم تا بخشی جدید را به شورای داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به نام داوری تخصصی اضافه کنیم.

 

داوری تخصصی که امسال در شاخه‌های محتوایی و بازی اجرایی می‌شود، در اصل استفاده از افرادی متخصص در کنار شورای داوری است که علاوه بر تخصص‌های لازم مربوط به کسب و کارهای مبتنی بر وب و موبایل در حوزه محتوا و بازی نیز صاحب‌نظر هستند.

 

جشنواره وب و موبایل ایران امیدوار است با ایجاد بخش تخصصی داوری که همواره بسیاری از شرکت‌کنندگان در طول چند سال گذشته به منظور حرفه‌ای‌تر شدن داوری و رسیدن به انتخب‌های دقیق‌تر درخواست آن را داشتند، شاهد اعلام نتایجی بهتر، تخصصی‌تر و نزدیک‌تر به اهداف و چشم‌اندازهای فضای وب و موبایل و اکوسیستم استارتاپی ایران باشیم.

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به آدرس www.iwmf.ir مراجعه کرده و یا ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

 

دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران

۲۳ مرداد ۱۳۹۹

 

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰