داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

فراخوان هفت شهر سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

ایران فقط تهران نیست؛
سفر آنلاین سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به هفت‌شهر در سال ۹۹

توجه به اکوسیستم بومی استان‌های ایران از مواردی بوده که جشنواره وب و موبایل ایران همواره در سال‌های گذشته به دنبال آن بوده است. از این رو برگزاری “رویداد هفت شهر” به عنوان سلسله‌ رویدادهای استانی جشنواره وب و موبایل ایران در شهرهای اصفهان، مشهد، رشت، قزوین، یزد، بابلسر و شیراز در سال ۹۸، یکی از بخش‌های مهم دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران بود.

امسال در دوره سیزدهم جشنواره وب و موبایل ایران نیز تصمیم داشتیم به ۷ شهر دیگر ایران برویم و برنامه‌هایی را از مرداد ماه در این شهرها داشته باشیم که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا با مشکل مواجه شد و در نهایت، تصمیم به برگزاری هفت شهر سال ۹۹ به صورت کاملا متفاوت و آنلاین گرفتیم.

برای ما ایران فقط تهران نیست و از این رو هفت شهر امسال را با مدلی کاملا متفاوت دنبال خواهیم کرد. تیمی از جشنواره وب و موبایل ایران به هفت شهر از شهرهای کشور عزیزمان ایران می‌روند و سعی خواهند کرد تا اکوسیستم آن شهر را به تمام کشور بشناسانند. در سال گذشته رویکرد ما بیشتر آشنایی اعضای این اکوسیستم‌ها و انتقال تجربه بین تهران با دیگر شهرها بود ولی امسال رویکردی کاملا جدید را در پیش گرفته‌ایم.

شایان شلیله، بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران در خصوص برگزاری رویداد هفت شهر گفت:

«هدف اصلی ما از برگزاری بخش استانی جشنواره وب و موبایل ایران کمک به توسعه اکوسیستم شهر های مختلف ایران است. به همین منظور برای رویداد های امسال تصمیم گرفتیم به هفت شهر جدید با اکوسیستمی نوپا، و توسعه یافته سفر کنیم.»

میلاد احرامپوش، بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران با بیان اینکه پاندمی کرونا، رشد بسیاری از استارتاپ‌ها را متوقف کرده است، گفت:

«ما در جشنواره وب و موبایل ایران تصمیم گرفتیم مانند سال قبل تلاش کنیم تا کسب‌وکارهایی که در خارج از تهران در حال فعالیت‌ و تلاشند را به تمام ایران معرفی کنیم. “ایران فقط تهران نیست” شعاری است که در جشنواره سیزدهم وب و موبایل ایران، به عنوان خط مشی در نظر گرفته شده و امیدواریم که امسال بتوانیم استارتاپ‌هایی از هفت شهر ایران را معرفی کنیم.»

رضا الفت نسب، دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران نیز در خصوص رویداد هفت شهر سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران گفت:

«هدف و رسالت اصلی جشنواره وب و موبایل ایران کمک به رشد و توسعه کسب‌وکار های شهرستانی است. ما اعتقاد داریم اینترنت میتواند تمام سیاست گذاری غلط مدیران در تجمع امکانات در پایتخت را بر هم زند و پتانسیل سایر فعالان در کشور را هویدا کند. می دانیم راه سختی است اما قدم را محکم بر می داریم و با جان دل میگوییم ایران فقط تهران نیست.»

در حال حاضر دبیرخانه جشنواره وب وموبایل ایران مشغول هماهنگی‌های اجرایی هفت شهر است.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری سیزدهمین جشنواره وب ‌و موبایل ایران به آدرس www.iwmf.ir مراجعه و یا ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. همچنین علاقه مندان می توانند رویداد های هفت شهر را با هشتگ #Haftshahr99 در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

گفتنی‌است سلسله‌ رویدادهای هفت شهر در سال ۹۸ با استقبال بیش از ۲۰۰۰ نفر مواجه شد. در این رویدادها بیش از ۶۰ نفر از فعالین اکوسیستم استارتاپی ایران در ۷ شهر تجربیات خود را در اختیار جوانان علاقمند به حوزه استارتاپ و کارآفرینی قرار دادند.

دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران

۴ مهر ۱۳۹۹

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰