داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

بسترسازی معرفی محصولات کشاورزی در ابعاد مختلف

بنیانگذار کشمون گفت: هدف ما بیشتر به این سمت است که به جایی برسیم که یک کشاورز بیاید و محصولات خود را در تمامی ابعاد معرفی کند البته نه تنها محصول خود را بلکه استان و روستای خود را معرفی کند در انجا چه قابلیت هایی دارد.

به گزارش ستاد خبری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل، حمزه قائم پناه بنیانگذار کشمون در دوازدهمین جشنوراه وب و موبایل درباره این اپلیکیشن گفت: یکی از تخصصی‌ترین اپلیکیشن‌های تخصصی در بحث کشاورزی است که تمام تلاش و تمرکز خود را در عرصه کشاورزی گذاشتیم .

وی در ادامه افزود: ما جای کار خیلی داریم ولی بحمدالله تا به امروز توانستیم کارهای خوبی را انجام بدهیم ولی تا به محبوبیت دیجی کالا برسیم زمان مانده است. ولی تمام تلاش خود را می کنیم و هدف ما بیشتر به این سمت است که به جایی برسیم که یک کشاورز بیاید و محصولات خود را در تمامی ابعاد معرفی کند البته نه تنها محصول خود را بلکه استان و روستای خود را معرفی کند.

بنیانگذار کشمون تصریح کرد: تلاش ما بر این است که محصول کشاورزی را که معرفی می‌کنیم بارگذاری کنیم؛ حتی کیفیتش را معرفی کنیم . برنامه ریزی داریم که محصولات کشاورزی را معرفی به خارج از کشور داشته باشیم. ولی این موضوع نیاز زمان دارد گرچه تا به امروز کارهای خوبی انجام داده ایم ولی اگر بخواهیم مثل بقیه سایت ها و اپلیکیشن های معروف باشیم جای کار دارد.

وی گفت: در حال حاضر دو دفتر در تهران و مشهد داریم که در این  دو دفتر تقسیم کار کردیم که امیدواریم با کمک قسمتی از فروشی که در دیجی کالا نیز داریم کارهای خوبی در عرصه کشاورزی داشته باشیم .

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰