داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

درک متقابل شاهکلید موفقیت

به گزارش ستاد خبری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل، امیر نورالدینی بنیانگذار ویشیا در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل گفت: رابطه خوب کجا هست؟ در خانواده دوستان و اجتماع. با توجه به اهمیت سه موضوع که هر کدام اولویت خود و مهم بودن خود را دارد ولی اجتماع را باید جور دیگری نگاه کرد و استدلال داشت .

وی با اشاره به این سوال که رابطه خوب چه چیزایی تداعی می‌کند گفت: خوب شنیدن، درک کردن، همدلی، خوب صحبت کردن و… می‌تواند رابطه خوب را تشکیل دهد. با این مواردی که اشاره کردم اگر در کار خود نیز استفاده کنیم حتما موفق می‌شویم و شاه کلید موفقیت در کار همین مواردی است که اشاره کردم. چیزی که به ما تعلق دارد مراقبش هستیم که اسیبی نبیند پس باید دیدی کار که داریم باید اینگونه باشد که کار را تعلق به خودمان بدانیم که بتوانیم به نحوه احسن مراقب ان باشیم.

بنیانگذار ویشیا خاطرنشان کرد: وقتی در اجتماع مشارکت کنیم به آن حس خوب بدهیم و اعتماد کنیم و همین اعتماد نیز به ما اعتماد به‌نفس می‌دهد و می توانیم این اعتماد بنفس را به نحوه خوبی در کار پیدا کنیم فقط باید کار را متعلق به خودمان بدانیم؛ باید هدف روشن و مشخصی برای خودمان داشته باشم و اگر هدف مشخص باشد می‌توانیم چنین اجتماعی را رقم بزنیم.

 

 

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰