داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

ارائه خدمات تلفن ثابت در بستر اینترنت توسط نکسفون

فرزاد حسنی معاون اجرایی رسپینا در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری جشنواره وب و موبایل اظهار کرد: نکسفون اولین تلفن ثابت سازمانی مبتنی برابر در ایران است و این امکان را برای کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها فراهم می‌کند تا بدون نیاز به تجهیزات خاص (سرور) و با کمترین هزینه زمان و هر نقطه از کشور به تلفن ثابت سازمانی خود دسترسی داشته باشند. کاربران این سرویس به راحتی و از طریق پنل وب و اپلیکیشن موبایل می‌توانند با همکاران و مشتریان خود در تماس باشند.

وی افزود: نکسفون که محصول جدید شرکت داده‌پردازی رسپینا است به منظور رفع نیازها و دغدغه‌های استارتاپ‌ها ارائه شده است و با ویژگی‌های این سازمان‌ها نظیر مقیاس‌پذیری و جابجایی آن‌ها تناسب دارد.

معاون اجرایی رسپینا ادامه داد: در کنار همه ویژگی‌ها، هزینه مکالمه با این سرویس تا ۶۰ درصد در مقایسه با تعرفه خطوط ثابت کمتر خواهد بود، و این موضوع در کنار عدم نیاز به تجهیزات و سرور می‌تواند هزینه‌های استارتاپ‌ها را بسیار کاهش دهد.

حسنی در نهایت مزیت‌های متعدد این سرویس را چنین برشمرد: کاهش هزینه های جاری، راه اندازی و تحویل در کمتر از ٢۴ ساعت، عدم نیاز به تجهیزات پیچیده و سرور، اطمینان بالا و پشتیبانی ٢۴ ساعته، امکان دسترسی به ریز مکالمات و انتقال و جابجایی آسان

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰