داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

گام به گام با پیشرفت آخرین خبر

به گزارش ستاد خبری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل، حبیب نیکجو در جشنواره وب و موبایل گفت: اولین کار خود را از اپلیکیشن آخرین خبر آغاز کردیم که وابسته به روزنامه خراسان یکی از قدیمترین روزنامه‌ها در ایران است.

وی ادامه داد: این نکته را اشاره کنم که از سال ۹۱ پیش بینی می کردیم که وضعیت کاغذ رو به اتمام باشد و دیگر نمی تواند عرصه مطبوعات را مثل سابق پوشش بدهد که تصمیم ما جدیت بیشتر گرفت.

نیکجو گفت: سال ۹۵ بود که برنامه‌ای بنام تلگرام در عرصه مجازی پدید آمد که می توان گفت برگ جدیدی در کار ما اضافه شد ولی مشکلات خاص خودش را داشت از جمله بخواهیم این حجم ترافیک اپلیکیشن آخرین خبر را بر روی تلگرام انتقال بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام کار فوق العاده سختی بود ولی با همت دوستان توانستیم که این کار را انجام بدهیم ولی این آخر کار نبود و سال ۹۶ که تلگرام فیلتر شد همه نقشه‌های ما بهم خورد.

مدیر عامل مارکتینگ و تبلیغات آخرین خبر تصریح کرد: سال ۹۶ روزنامه خراسان اعلام کرد دیگر نمی تواند اسپانسر ما باشد وضعیت ما بعد از فیلتر تلگرام بر هم خورد. نزدیک به ۱۳۰نیرو داشتیم و اگر این روال ادامه پیدا می‌کرد واقعا هزنیه نداشتیم حقوق کارکنان را تامین کنیم. با دوستان جلسه ای گذاشتیم و به فکر برنامه ای در عرصه مارکتینگ و تبلیغات افتادیم و حرکت خود را به اینجا تغییر دادیم.

وی گفت: توانستیم با این وضعیت حاکم پیشرفت‌های جالبی داشته باشیم اگرچه آبان ماه امسال با قطع یک هفته‌ای اینترنت وضعیت ما هم مثل خیلی از دوستان بهم خورد ولی باز توانستیم به حالی عادتی برگردیم و امیدوارم بتوانیم پیشرفت‌هایی در زمینه‌های مختلف از جمله مارکتینگ و تبلیغات داشته باشیم.

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰