داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

پاسخگویی سریع به بانوان باردار در سایت نی‌نی بان

به گزارش ستاد خبری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل، مسعود باقری گفت: سایت نی نی بان ارائه خدمات جامع محتوایی در حوزه زنانی که قصد بارداری و کودکیاری دارند را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

وی افزود: همانطور که می‌دانید خانم‌ها در زمانی که قصد بارداری یا طول بارداری ویا درگیری ناباروری و موضوعات مربوط به زایمان و بعد از آن هستند بسیار دنبال اطلاعات می‌گردند و جستجو می‌کنند که ما از این فرصت استفاده کرده و پلت فرمی را به کار انداختیم که ابتدا صرفاً مجله با بخش محتوایی بود و سپس سرویس‌های دیگری به آن اضافه شد.

عنوان کرد: در حال حاضر سرویس مشاوره رایگان همزمان با دادن سرویس انتخاب متخصصین به خانواده‌ها کمک می‌کند که برآیند راحت تری از این تجربه را داشته باشد که می‌تواند به خانواده‌هاکمک کند.

مدیر وب سایت نی نی بان ادامه داد: سایت نی نی بان سال‌هاست در جشنواره‌ها به عنوان وب سایت برتر انتخاب می‌شود از وزارت بهداشت به عنوان اپلیکیشن برتر در حوزه سلامت و از وزارت ارشاد به عنوان سامانه محتوایی برتر انتخاب شد که تاکنون هفتمین جایزه را به خود اختصاص داده است .

وی افزود: برنامه‌های بعدی توسعه خدمات در حوزه بارداری و کودک‌یاری و غنا بخشیدن به موضوع مشاوره است .

باقری ادامه داد : بسیاری از افراد در جای جای کشور امکان استفاده از متخصصین را ندارند و در بسیاری موارد هم اورژانسی نیاز به اطلاع دارند که می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن از طریق متخصص مشاوره بگیرد .

وی در پایان عنوان کرد: هدف این سایت پاسخگویی سریع به همه افراد است و امیدواریم بتوانیم روز به روز خدمات و فعالیت های خود را ارتقاء دهیم.

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰