داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

احرام پوش: حضور نماینده استارتاپی ٧ شهر در جشنواره وب و موبایل

میلاد احرام‌پوش در گفتگو با ستاد خبری دوازدهممین جشنواره وب و موبایل اظهار کرد: به همراه شایان شلیله این جشنواره را تشکیل دادیم که امسال دوازدهمین دوره از جشنواره وب و موبایل برگزار می‌شود.
وی افزود: هدف جشنواره وب و موبایل معرفی و هماهنگ کردن کسب و کارهای ایرانی و فارسی است و همیشه از حضور ‌
بنیانگذار جشنواره وب و موبایل با بیان اینکه از سال‌ها پیش استراتژی جشنواره به این صورت بود که به‌دنبال کشورهای فارسی زبان باشد ادامه داد: در این جشنواره از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های که کسب و کار دارند انتخاب می‌شود و مهم نیست محل کسب و کار کجاست بلکه مهم این است کسب و کار ایرانی باشد.
وی با اشاره به اینکه برای جشنواره مهم است به ایرانی ها و فارسی زبان‌ها چه سایت و چه اپلیکیشن سرویس بدهد، اضافه کرد: بسیاری از سایت‌های انتخاب شدند که به ایرانی‌ها حتی در خارج از کشور هم سرویس بدهند.
بنیانگذار جشنواره وب و موبایل در خصوص هدف اصلی این جشنواره گفت: امسال بخش جدیدی بنام هفت شهر به جشنواره اضافه شد که به معرفی کسب و کار در خارج از تهران می‌پردازد.
احرام پوش افزود: در طول سال به ٧ شهر سفر کردیم و از ٣ استارتاپی معرفی و تقدیر کردیم و امروز در این جشنواره از هر ٧ شهر یک نماینده به تهران آمده و کسب و کار خود را معرفی می‌کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون هیچگونه حمایت مالی از سوی هیچ ارگان یا سازمانی نداشتیم گفت : این جشنواره سعی می‌کند تا با استفاده از قدرت رسانه‌ای بلندگوی آدم هایی که کسب و کار دارند باشد.

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰