داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

شجری: استارت آپ‌ها از گردشگری سلامت غافل نشوند

به گزارش ستاد خبری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل، محمدهادی شجری در اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل با اشاره به اینکه فرصت‌های استارت آپی در دلار است گفت: ما به راحتی می‌توانیم کسب  و کار خود را به دلار تبدیل کنیم و تمرکز بیشتری در این زمینه به ویژه گردشگری سلامت داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بیشترین درآمد البته به نظر من، در گردشگری سلامت است. به چند دلیل دلار در کشور ما بسیار بالا رفت و برای خیلی از کشورها این یک فرصت بود؛ همچنین از نظر پیشینه پزشکی رتبه خوبی داریم و می توانیم این را به یک فرصت اساسی تبدیل کرد.

شجری افزود: در سال گذشته متاسفانه قیمت دلار نجومی بالا رفت و سفره و سبد خیلی‌ها کوچک شد ولی راحت می توانستیم این شرایط را به یک فرصت تبدیل کینم و استفاده‌های از این زمینه داشته باشیم. کسب و کار را باید از بازاری‌ها یاد بگیرم و مثل آنها کسب کار کنیم و باید هرجا فرصت باشد سرمایه گذاری کنیم .

بنیانگذار آریامدتور  در پایان افزود: باید کسب و کار خود را افزایش بدهیم و فقط تمرکز خود را در ایران نگذاریم؛ خیلی از کشورها هستند که ما به راحتی می توانیم نهایت استفاده را در آن داشته باشیم از جمله افغانستان، عراق و آذربایجان؛ حتما نباید به فکر صلاحیت کشورهای اروپایی باشد. در همین باکو شرکتی ثبت کردم که برای گردشگری سلامت که با استقبال خوبی نیز روبرو شد.

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰