داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

موسوی: سرمایه داری با رویکرد اجتماعی و انسانی را گسترش دهیم

به گزارش ستاد خبری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، محمد موسوی در مراسم اختتامیه جشنواره با اشاره به اینکه راه خدا راهی است که از میان خلق می گذرد، اظهار کرد: جامعه هدف ما در شرکت فیروز جامعه ای بود که فاصله و تبعیض در آن نباشد و عدالت برقرار باشد.

وی ادامه داد: وقتی فاصله و تبعیض در جامعه زیاد شود و امنیت اقتصادی در جامعه فراهم نباشد سرمایه ها از کشور هجرت می کنند. ما مغزهای هجرت کرده کم نداریم، کسانی که دل در گرو این سرزمین دارند.

مدیر عامل شرکت فیروز با تاکید بر اینکه باید آموزش و پرورش را دریابیم، ابراز کرد: باید منابع انسانی را درست مدیریت کنیم، مدیریت منابع انسانی در ایران ضعیف است. انسان های خیر زیاد داریم ولی انسان های خیراندیش زیاد نیستند.

موسوی با بیان اینکه سرمایه داری صحیح این است که به انسان توجه کند، ابراز کرد: امروز سرمایه و منابع دنیا در خدمت عده قلیلی است.

وی گفت: من معلولین را سرکار بردم تا رویکرد اجتماعی به سرمایه داری دهم. مدل سرمایه داری که اول انقلاب به شوق آن گام برداشتیم و باید این روش سرمایه گذاری الهی را دریابید که اگر سرمایه گذاری ما الهی باشد فقیری نخواهیم داشت.

مدیر عامل شرکت فیروز با تاکید بر اینکه جسم انسان ظرفی برای روح است، خاطرنشان کرد: معلولیت محدودیت تن است و ناتوانی نیست. هر چه انسان محدودتر باشد سازنده تر است و جامعه به غلط معلولین را ناتوان می پندارد.

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰