داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

کوچک زاده: بیش از ۵ میلیون نفر از خدمات سیب اپ استفاده کردند

به گزارش ستاد خبری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، حمید کوچک زاده در مراسم اختتامیه جشنواره با اشاره به اینکه اگر یک استارتاپ در تهران شروع به کار کند دلیل بر بهره مندی آن از تمام امکانات نیست، گفت: ما در سیب اپ تاکنون هیچ سرمایه گذاری جذب نکردیم و نیازی نیز نداشتیم.

وی به تبیین تاریخچه فعالیت سیب اپ پرداخت و ادامه داد: محدودیت های اپل باعث شد سال ۹۶ اپلیکیشن های ایرانی از آن حذف شود. ما تصمیم گرفتیم از مدل جدیدی استفاده کنیم که پایداری بیشتری داشته باشد و مخاطبان خود را نیز جذب کنیم.

مدیر روابط سازمانی سیب اپ افزود: تاکنون با ۷۵۰۰ توسعه دهنده ایرانی همکاری کردیم و به بیش از پنج میلیون کاربر تا امروز خدمات دادیم. بیش از ۲۳ هزار اپلیکیشن در سیب اپ موجود است و مجموعه ای به ارزش ۳۰ هزار دلار از اپلیکیشن های خارجی نیز در آن فعال است.

کوچک زاده ادامه داد: در سیب اپ تا امروز هیچ دوره ای از زمان فعالیتمان متوقف نشد و این را مدیون تیم تحقیق و توسعه و شناخت عمیق از بستر ios است.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی کامل برای شرایط بحرانی و تضمین ارائه بک آپ به کاربران در صورت بروز مشکل داریم و حفظ حریم شخصی توسعه دهنده ها خط قرمز ماست.

کوچک زاده در پایان به خدمات سیب اپ به توسعه دهنده ها اشاره کرد و گفت: این خدمات شامل انتشار رایگان برنامه های ایرانی، اشتراک سازمانی با تعرفه مناسب تر، تست راحت اپلیکیشن ها در محیط درون شرکتی و ارائه لینک اختصاصی دانلود ادهاکی برای اپ های درون سازمانی می باشد.

 

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰