داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

فرحی: عقب افتادگی صنعت بیمه در حوزه آی تی مشکل اصلی بیمه های آنلاین

به گزارش ستاد خبری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، پنل تخصصی انتقال تجربه بیمه بازار با حضور محمد رضا فرحی مدیر عامل بیمه بازار برگزار شد و رضا جمیلی مدریتور این پنل تخصصی بود.

مدیر عامل بیمه بازار با اشاره به اینکه سهم ما و رقبای ما از بازار بیمه یک درصد کل هم نیست اظهار کرد: دلیل اصلی این است که این بازار هنوز قفل است و رقیب ما نماینده های بیمه هستند.

وی با اشاره به اینکه تحویل فیزیکی کوپن بیمه نیز از دیگر مشکلات صدور آنلاین بیمه در کشور ماست، گفت: با کمک بیمه ها این روند فیزیکی در حال کنار رفتن است که قطعاً کمک خوبی به ما خواهد کرد.

فرحی با تاکید بر اینکه شرکت های بیمه سرمایه گذاری کمی بر روی آی تی دارند، گفت: اگر این مشکل حل شود و دسترسی به اطلاعات برای ما و رقبا فراهم شود قطعاً تحولی در بحث بیمه آنلاین صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل بیمه بازار با اشاره به اینکه بازار بیمه بسیار بزرگ است، بیان کرد: ولی نهایتا ۲۰ تا ۳۰ درصد آن قابلیت آنلاین شدن دارد. چرا که برخی بیمه ها نیازمند مذاکره مستقیم با افراد است و همواره این چالش برای ما وجود دارد.

وی ادامه داد: سال ۹۸ از جنبه های مختلف سال بدی برای کسب و کار بود. ظرفیت روانی انرژی منفی در انسان مشخص است و امسال اتفاقات منفی بزرگی در کشور ما به وقوع پیوست که اثرمنفی و بسامد آن نیز بالابود و ظرفیت خیلی ها تمام شد.

فرحی با تاکید بر اینکه بیمه بازار سال پر تلاطمی را سپری کرده، گفت: تغییر مدیریت و تعدیل نیرو در بیمه بازار داشتیم ولی در ماه های پایانی سال با جذب سرمایه ای که داشتیم اوضاع اندکی بهتر شد.

مدیر عامل بیمه بازار با بیان اینکه حدود ۳۰ نفر در این تیم در حال فعالیت هستند، بیان کرد: تلاش کردیم تا تراز منفی که داشتیم را بهبود دهیم ولی در کل برای برخی کسب و کارهای بزرگ که همه ما مشتری آن هستیم و من در مقام مشاور سرمایه گذاری آنان هستم جذب دو سه میلیارد تومان نیز سخت است ولی بنده به سال ۹۹ امید ویژه ای دارم و امیدواریم سال خوبی برای کسب و کارها باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیمه بازار در سال آینده مرحله تثبیت خود را طی خواهد کرد.

انتهای پیام/

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰