داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

۱۱۸۰ دانش آموز در مدرسه شیرآباد در حال پرورش هستند

به گزارش ستاد خبری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، ادریس جهرام زایی در این جشنواره با اشاره به همت بلند برگزارکنندگان جشنواره وب و موبایل ایران برای تکمیل مدرسه ای در شیرآباد استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: تشکر می کنم از دوستانی که ما را در این جشنواره پذیرفتند و این افتخار ما بود که میزبان این عزیزان در شهرستان سرباز بودیم.

وی با تاکید بر اینکه زبان بنده از بیان شکوه و عظمت این اتفاق بزرگ و انسانی قاصر است، گفت: مهربانی بخشیدن و مهربانی کودکانی را که بنده به نمایندگی از آنان اینجا هستیم دریافت کردن بالاترین نعمتی است که خدای متعال می تواند به انسان ها بدهد.

معلم مدرسه شیرآباد با اشاره به اینکه بچه های این منطقه رویای مدرسه رفتن را از یاد برده بودند، ابراز کرد: به لطف خدا آرزوی این بچه ها با قلب تمام افرادی که در این جا میزبان ما هستند گره خورد و مدرسه نداشته با همت شما انسان های بزرگ جزء داشته های فرزندان منطقه شیرآباد شد و بچه هایی که روزی بی هدف مسیر فاضلاب شیرآباد را طی می کردند امروز به همت شما در مدرسه شیرآباد در حال ساختن و پرورش خودشان می پردازند.

جهرام زایی افزود: امروز بعد از یکسال بالغ بر ۱۱۸۰ نفر دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی در این مدرسه در حال پرورش هستند و ساختمان دو طبقه که نیمه کاره بود با کمک جشنواره وب و موبایل ساخته شد.

انتهای پیام/

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰