علوی نیک: بهینه خرج کردن عاملی مهم در کمپین های تبلیغات دیجیتال

به گزارش ستاد خبری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، مرتضی علوی نیک در مراسم اختتامیه جشنواره به تبیین راهکارهای افزایش اثربخشی کمپین دیجیتال پرداخت و اظهار کرد: در لیمیت لس با برندهای زیادی کار می کنیم که هر کدام تجربه های زیادی را برای ما به همراه داشته اند.

وی بهینه خرج کردن را یکی از مهمترین موضوعات در تبلیغات دیجیتال عنوان و ابراز کرد: استارتاپ های زیادی دیدم که حجم زیادی پول در اختیار داشتند ولی نتوانستند آن را مدیریت کنند. بهینه خرج کردن یعنی در هزینه کردن با کسی شوخی نداشته باشید. نباید به راحتی پول را برای تبلیغات دیجیتال هزینه کنید.

بنیانگذار لیمیت لس با اشاره به اینکه تبلیغات بنری یکی از روش های تبلیغات است، ابراز کرد: باید در ابتدا بدانید تبلیغات بنری به فروش مستقیم تبدیل نمی شود مگر اینکه در این فضا خوب کار کنید.

علوی نیک با طرح این سوال که چکار کنیم تبلیغ موثر انجام دهیم، بیان کرد: باید لیست بهترین وب سایت هایی که به درد کسب و کار شما می خورند را انتخاب کنید و به صورت مستقیم با آنها وارد مذاکره شوید. این کار باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

وی ادامه داد: پس از انتخاب سایت ها یک اکسل بسازید و آدرس سایت، الکسای ایران، ترافیک ماهانه و قیمت هر بنر را در آن بنویسید و با سایت هایی که بهترین شرایط را برای کار شما دارند مذاکره کنید. قیمت سایت ها مانند قیمت بیلبورد است و باید  تخفیف بگیرد.

علوی نیک در پایان با تاکید بر اینکه باید بتوانید از درآمد کمپین پول کمپین را پرداخت کنید، خاطرنشان کرد: کمپین های دیجیتال مانند بورس هستند و باید دائماً آن را کنترل کنید.

انتهای پیام/

 

 

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان ملی کارآفرینی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز فرابورس ایران ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو Bourse News راه پرداخت آی‌چیزها آرمان اقتصادی کلیک بی تیتر مجازیست