داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

پایان زمان ثبت نام و شروع داوری مرحله اول

با توجه به پایان زمان ثبت نام آثار در دوازدمین جشنواره وب و مبوبایل ایران، داوری مرحله اول آغاز شد.

پیرو تمدید زمان ثبت نام در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران طی ۲ هفته گذشته، زمان ثبت نام در تاریخ ۱۵ آذر ۹۸ به پایان رسید و سایت و اپلیکیشن هایی که در این مدت ثبت نام کرده بودند، وارد مرحله اول داوری شدند.

در مرحله اول داوری تمامی افرادی که سایت و یا اپلیکیشن ثبت شده داشته باشند میتوانند با ورود به پنل داوری به آدرس https://judgment.iwmf.ir در انتخاب سایت های برتر سال ۹۸ ما را همراهی کنند.

از نکات مهم مربوط به جشنواره امسال میتواند به تغییر مدل ثبت نام و گروه بندی ها اشاره کرد. امسال سایت ها و اپلیکیشن ها در گروه های جدا از هم در جشنواره شرکت نکرده اند. کابران در زمان شرکت در جشنواره ابتدا کسب و کار خود تعریف کرده و در ادامه سایت و یا اپلیکیشن خود را به آن کسب و کار اضافه میکنند.

در داوری هم بدون در نظر گرفتن سایت و یا اپلیکشن، امسال کسب و کار های برتر در هر گروه توسط داوران انتخاب میشوند که در هر گروه بسته به نوع و ماهیت ان گروه، وب سایت، اپلیکیشن و در برخی از گروه ها هر دو به عنوان اثر برتر اعلام خواهند شد. برای اطلاعات دقیق از گروه بندی به صفحه معرفی گروه های دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران مراجعه کنید.

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰